Jolt Skrivet 24 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2009 Cyklar eller går. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst MacGyver Skrivet 24 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2009 Kör moppe. Tar 20 sec typ. :PTror knappast att du kör i 142,2km/h Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 24 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2009 Imorgon börjar sjuan, och jag tvingas åka buss varje dag.Vadå "tvingas"? Äru bortskämd på nå vis elle? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vega Skrivet 25 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2009 Jag går ca 500m till skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 25 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2009 jag tar moppen för jag orkar fan inte gå 1km bara för att sitta i en buss full med massa retards, istället tar jag moppen och åker till skolan som ligger 5 km bort*word* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 25 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2009 jag har typ två mil till skolan så jag åker buss Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 25 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2009 Lärarna kör :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IlyUJessica Skrivet 25 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2009 (redigerat) Går Eller* Cyklar :lol: *EDIT* Redigerat 25 Augusti 2009 av AcefacE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 25 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2009 Imorgon börjar sjuan, och jag tvingas åka buss varje dag.Vadå "tvingas"? Äru bortskämd på nå vis elle? Jag skulle behöva gå upp halv fem och gå en mil till skolan om jag inte åkte buss, och jag har skolplikt, så ja, jag tvingas åka buss. :mellow: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 26 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2009 Åker skolbuss (Turistbussar B) ) eller vanliga bussen + gå 500 m :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 27 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2009 jag tar moppen för jag orkar fan inte gå 1km bara för att sitta i en buss full med massa retards, istället tar jag moppen och åker till skolan som ligger 5 km bort*word*kör du moppe och är 17? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 29 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2009 jag tar moppen för jag orkar fan inte gå 1km bara för att sitta i en buss full med massa retards, istället tar jag moppen och åker till skolan som ligger 5 km bort*word*kör du moppe och är 17? Vad spelar det för någon roll om man är 17år och kör moped? :mellow: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.