Hoppa till innehåll

Problem

Rekommendera inlägg

Nu är det så att jag har blivit kär i en ny tjej. Ni kan ju gissa att detta handlar om hur man ska "vinna" (eller vad man säger) henne. Vi känner varandra svagt, vi vet att varandra finns, och pratar IBLAND. Jag vill helt enkelt ha ett seriöst svar som innehåller hur jag ska börja, hur jag ska fortsätta, och hur jag ska sluta. Och helst vill jag inte läsa att det första jag ska göra är att fråga henne om hennes MSN, för det är jag för skraj för att fråga :rolleyes: . Föresten, för att svara behöver ni nog lite info om tjejen jag snackar om:

Hon är ingen fegis. Ingen sån som går ut ur saker, och hon kan bli ganska arg. Hon gillar INTE fjanterier, så svar som "ta ut henne på stan och börja strula" är INTE välkommna. Hon gillar även att bestämma ganska mycket, och är med i "tjejgänget" i min paralell. Där hörde ni också att hon inte går i min klass, jag går i 5A, hon i 5B.

PS. Ni som säger att 11åringar inte vet vad kärlek är har helt fel, jag vet var det är, och är ingen som "testar" hur det är att ha en tjej, trotts att jag aldrig haft en förut.

Redigerat av Eric_H
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 56
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Sådär var det för mig med när jag var yngre. Det är alltid bra att iaf komma lite närmare. även fast du kanske vet att dom ska på.. friluftsdag på fredag så kan du liksom fråga "Tjena. Ska ni iväg på fredag?" "Aha,, vad ska ni göra då?" (Fast inte för dumma frågor) Alltid bra att snacka lite. så kanske det blir mer.. och mer. och mer ^^

Good luck Kid.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hon låter som en sån där som man ska vara ganska så kall mot (alltså cool). Du ska liksom typ.. Vara trevlig och soft mot henne och inte typ ta det försiktigt tror jag. :)

Du kan ju (om du nu vågar och vill det) försöka med att fråga efter hennes msn på ett kompis sätt.. Alltså typ.. Kan jag få din msn så kan vi snacka där? :)

Hon kommer nog att ge dig den men om det värkar för vasst så strunta i det... Var bara trevlig mot henne och förlita dig på att det kommer av sig själv :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nissling, jag sa seriösa svar, och läs ps. om du inte har något annat för dig. OCH OM DU ÖVERHUVUDTAGET SKULLE LÄST TRÅDEN SÅ SKULLE DU SETT VAD DET EGENTLIGEN HANDLADE OM!

By the way, man är så himla trött på alla nissling som klagar på 10åringar här en gång per kvart.

Redigerat av Eric_H
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...