Animal Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 Ni kommer troligen göra det någon gång, det gör alla. Sist var just innan vi skulle på lov. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amandarin Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 igår. hade vikarie i engelska som luktade svett. men brukar inte skolka så ofta, då ryker ju studiebidraget Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keylogger Skrivet 13 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2008 skolkade från programmeringen i torsdags Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 13 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2008 Ni kommer troligen göra det någon gång, det gör alla.Varför gör alla det? :huh:Ingen skolkar på min skola förutom überfjortisarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 23 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2008 (redigerat) har bara skolkat två gånger, en gång i 2:an när jag låtsades vara sjuk och en gång för några månader sen från en svenska lektion Redigerat 7 Februari 2008 av adde94 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sert219 Skrivet 29 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2008 Jag skolkade hela tiden i femman. Nu för tiden e jag mest "sjuk" hehehe... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 29 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2008 Har nästan aldrig skolkat. Hände bara att jag inte gick på ett onödigt gruppmöte, vilket jag inte ens ser som skolk. Sert219, du tjänar ingenting på att skolka, så gå till skolan och plugga innan det är försent. Du kommer att ångra dig senare i livet om du fortsätter så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozzyy Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 Jag brukar nog skolka ganska ofta. Det viktiga är att man INTE skolkar några viktiga lektioner. T.e.x så kan det vara okej att skippa gymnastik,musik, (Språkvalet om man har SOL) eller t.e.x en helt onödig grej som vi har på vår skola vid namn "Måltid" då man tydligen ska göra läxor osv. Men ingen får såklart något gjort eftersom alla tjötar så får får huvudvärk. Somsagt skolka bara oviktiga lektioner så går det bra ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teoman123 Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 Tror att det var när jag skulle ha matteprov.. Vi skulle ha både procent och algebra och jag kännde mig inte redo så jag gick hem och ringde till skolan och sa att jag mådde illa för att jag slog i huvet när vi hade gympa :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 Igår hela dan ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 Har aldrig skolkat och tänker aldrig det ,) Jag fick en tillsägelse för där här medelandet :PMen jag tänker fortfarande inte skolka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Phrygian Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 Kommer inte ihåg, brukar komma och gå till skolan. :/ Så skolk och skolk. Jag säger lite finare att man "Jobbar hemma". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.