Whore Skrivet 10 April 2011 Rapport Dela Skrivet 10 April 2011 Mudhoney - Touch Me I'm Sickhttp://open.spotify.com/track/4C01IKxzqR7Ox3VJScjL5I Egentligen är det sån här musik jag gillar allra mest. Rått och smutsigt. Alla Bob Marley låtar.Jag har alltid haft svårt för reggae, men jag känner att jag kanske borde ge den en chans till. Kan du rekommendera mig någonstans att börja? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 10 April 2011 Rapport Dela Skrivet 10 April 2011 Live - Lightning Crashes Danko Jones - Had Enough Korpiklaani - Wooden Pints Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 19 April 2011 Rapport Dela Skrivet 19 April 2011 (redigerat) Mina favoritlåtar: Har inga favoritlåtar, gillar dock det mesta som spelas på Bandit Rock. Redigerat 20 April 2011 av woody Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JillValentine Skrivet 20 April 2011 Rapport Dela Skrivet 20 April 2011 Svårt att säga. Man växlar ju hela tiden mellan låtar...hmm..kanske något med red hot chili peppers iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 22 April 2011 Rapport Dela Skrivet 22 April 2011 Achtung Panzer och Inget hopp med Raubtier Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 22 April 2011 Rapport Dela Skrivet 22 April 2011 THIS. IS. MUSIC! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 22 April 2011 Rapport Dela Skrivet 22 April 2011 (redigerat) Axel Pell Rudi - Eternal Prisoner är bäst just nu. Redigerat 25 April 2011 av JePPe9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 24 April 2011 Rapport Dela Skrivet 24 April 2011 (redigerat) En del av mig hatar det faktum att Facebooks reklamspalt alltid ger mig tips om riktigt jävla okänd progrock/noise/drone/andra-grejer-jag-gillar. Men det gör den. Och det leder rätt ofta till att jag upptäcker bra band jag aldrig hade kommit i kontakt med annars. Såsom Ga'an och Portal. Fast det är ändå pinsamt på nåt vis att Facebook tipsar mig om sånt. Redigerat 24 April 2011 av Fruktnystan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Intense Skrivet 24 April 2011 Rapport Dela Skrivet 24 April 2011 Just nu är det nog D12 - How Come http://open.spotify.com/track/3V608tXKQzlFg59P1ddJ0x Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 24 April 2011 Rapport Dela Skrivet 24 April 2011 Bourbon Boys - Rockin Roller Man Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Breathless Skrivet 24 April 2011 Rapport Dela Skrivet 24 April 2011 Sleeping With Sirens - If I'm James Dean, You're Audrey Hepburn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emomilol Skrivet 27 April 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.