viko550 Skrivet 22 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2007 när jag söker efter länkar på google typ sprites for link så kommer det upp massa porr sidor istället vad har hänt???!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 22 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2007 Det va la lite konstigt ord att söka på google. Servern kanske missuppfattar..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 22 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2007 (redigerat) det kommer på allt jag söker! jag sökte på serebii.net och då kom det också fram Redigerat 22 Oktober 2007 av viko550 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 22 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2007 Rensa dina cookies och temporära filer så borde det ordna sig. Förövrigt §1.25 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 22 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2007 Sök så här t.ex. Istället för bara skriva Tiger Woods skriv "Tiger Woods" inom sådana prickar så får du fram mera sidor som hör till ämnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 22 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2007 Rensa dina cookies och temporära filer så borde det ordna sig. Förövrigt §1.25 tack det funkade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 24 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2007 Du hade nog något mini virus/ad aware eller vad det nu heter som gjorde att du hittade porr... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 24 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2007 Rensa dina cookies och temporära filer så borde det ordna sig. Förövrigt §1.25 tack det funkade Skulle va bra att dra en scan med Ad-Aware, Spybot, Windows Defender etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 24 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2007 (redigerat) sökte med f-secure fick upp Virus=6 spionprogram=3 Redigerat 24 Oktober 2007 av viko550 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 24 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2007 haha ^^. jag tror du har funnit roten av problemet ^^. om du tankar mkt porr så är det bäst att kolla efter virus ibland, för man vet aldrig vad som kommer med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 24 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2007 Hahahaha, detta var det bästa problemet jag nånsin hört. Kan du inte dela med dig? lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamer Skrivet 24 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2007 Hahahaha, detta var det bästa problemet jag nånsin hört. Kan du inte dela med dig? lol Du glömde en sak ;) Sidorna är säkert proppfulla med virus och spyware xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.