Brawler Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2007 Ey får man bra betalt för det? Hur går det till när ni säljer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidfreak Skrivet 29 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 Ey får man bra betalt för det? Hur går det till när ni säljer? man får knacka dörr & sälja till släktingar m.m (dom får säga vad dom vill ha det finns en katalog sen kryssar man i på ett papper sen skickar man in det sen kommer dom & då får man dela ut sakerna! jag slarva lite i beskrivningen^^^^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hiphoparn93 Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 företag: Jultidningsförlaget sålt för: ca. 3800 premie: hemmabio paket startpremie: dvd box (jönssonligan alla filmer) pengar: 1078 Tycker det gått bra: aa :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 Min kompis tjänade ihop 5000 kr på att sälja jultidningar över en dag, han tog Xbox360 :) Själv orkar jag inte sälja för att man måste sälja hela tiden om man vill få ihop något. Men kanske ska prova nästa år. Får se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 Ey får man bra betalt för det? Hur går det till när ni säljer?På det jobb man lägger ner, nej. Ska aldrig låta mina eventuella barn sälja jultidningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 Ey får man bra betalt för det? Hur går det till när ni säljer?På det jobb man lägger ner, nej. Ska aldrig låta mina eventuella barn sälja jultidningar. Sedan är det jävligt svårt att få dom sålda oxå om man inte bor i en stad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 det är nästan lättare att köpa saken i affären, än att först knacka dörr och sen gå tillbaka till alla och lämna sakerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 Förlag: Jultidningsförlaget Sålt för: 3 900:- Premie: Hemmabiopaketet Startpremie: Sony Ericsson k220i Pengar: 950 Tycker det gått bra: Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 säljde förra året och då fick jag en mp4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 6 November 2007 Rapport Dela Skrivet 6 November 2007 palla det är bara gå till affären och köpa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
arneallla Skrivet 6 November 2007 Rapport Dela Skrivet 6 November 2007 (redigerat) förla:FEM FÖRLAG Sålt för:ca 3800 Premie:super papper mario Premie2:Pokemon pearl Premie3: ELkick om det gick bra sådär Redigerat 6 November 2007 av pokemonball Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andalc Skrivet 3 September 2010 Rapport Dela Skrivet 3 September 2010 Finns det nån som har tips till hur man säljer bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.