Dave37 Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 Är det bara jag som har fått för mig att tafs är ofrivilligt pilleri?så sant. tafs = ofrivilligt pilleri gos = frivilligt pilleri kladda = ofrivilligt smek gos = frivilligt smek Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ColdIce Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 bara en gång av misstag eller.... :evil: ;| :_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 Jag och en tjej brukar köra "Stjärt Spank" Vi tävlar om vem som kan få det skönaste "Spank ljudet" på den andres rumpa. Jag vinner alltid :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 Jag och en tjej brukar köra "Stjärt Spank" Vi tävlar om vem som kan få det skönaste "Spank ljudet" på den andres rumpa. Jag vinner alltid :D GRATTIS, du hade säkert vunnit OS i det. men det räknas inte som tafs, hon är ju med på det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GlodLampa Skrivet 13 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 Det har väll alla över tolv gjort eller? Och nu har man ju flickvän också så det blir ännu mer ^^ Det lät fel, jag tafsar inte på allt och alla hela tiden, kanske bara ibland när jag inte hade flickvän. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 13 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 Palla tafsa överhuvudtaget. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zlicon Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 "taffsade" på min kusin en gång, hon höll på att trilla ifrån en backe,vi lekte med våran farmor's rullator XD så hon stog i rullatorn och skulle åka ner för backen(ack vi var inte smarta) så då lutade rullatorn över,så klart,och jag stog framför.(hon är 17,jag var 12då) så stog jag nedan för, så jag tog imot henne,dock på fel sätt,så jag satte båda händerna rakt på brösten. lika kvikt så drog jag bort dom igen :P fast man kommer ihåg känslan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 "taffsade" på min kusin en gång, hon höll på att trilla ifrån en backe,vi lekte med våran farmor's rullator XD så hon stog i rullatorn och skulle åka ner för backen(ack vi var inte smarta) så då lutade rullatorn över,så klart,och jag stog framför.(hon är 17,jag var 12då) så stog jag nedan för, så jag tog imot henne,dock på fel sätt,så jag satte båda händerna rakt på brösten. lika kvikt så drog jag bort dom igen :P fast man kommer ihåg känslan Känsla, din kusin. Uuh, creepy. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 4 September 2008 Rapport Dela Skrivet 4 September 2008 Vad är :huh: tafsa :huh: ?va f*n tror du själv? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 6 September 2008 Rapport Dela Skrivet 6 September 2008 "taffsade" på min kusin en gång, hon höll på att trilla ifrån en backe,vi lekte med våran farmor's rullator XD så hon stog i rullatorn och skulle åka ner för backen(ack vi var inte smarta) så då lutade rullatorn över,så klart,och jag stog framför.(hon är 17,jag var 12då) så stog jag nedan för, så jag tog imot henne,dock på fel sätt,så jag satte båda händerna rakt på brösten. lika kvikt så drog jag bort dom igen :P fast man kommer ihåg känslan Känsla, din kusin. Uuh, creepy. Hände liknande med mig. Jag var med en kompis där jag brukar bada och då kom 2 tjejkompisar och vi började med att putta i dom från bryggan och blaha. Men iaf så skulle jag putta i en av dom så åkade jag putta henne mitt på brösten. j*vlar vad pinsamt det var. :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 6 September 2008 Rapport Dela Skrivet 6 September 2008 För vi alla vet ju att tolvåringar har kännbara bröst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 7 September 2008 Rapport Dela Skrivet 7 September 2008 För vi alla vet ju att tolvåringar har kännbara bröst.Signed Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg