Hoppa till innehåll

Tafsa


Gäst nissling
 Dela

Rekommendera inlägg

Konstig fråga, haha. Så annorlunda jag går ahead och svarar bara för de.

Men ja om du menar tafsa som: smeka brösten, pulla ehm "fit**n", spanka ass. Ive done it all my friend :)

 

PS: vet inte riktigt vad tafsa innebär för den som frågar, men båda är med på det såklart, ha respekt for the woman :)

lawl, tafsa = när den ena inte är med på det, när du gör det som en överraskning..

 

njaa varje gång första gången på allt har de vari överraskning för brudarna. Så lixom nånting haha !
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 127
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

  • 2 veckor senare...

höhö bara på äldre damer händer det att jag gör :> nej men vet inte om jag har gjort det, andra som gör det slutar det bara dåligt för :/

BTW! ooihaaaaaaaaa! jag har blivigt #5 Uber Fuskare :>>>>>> >:)

Redigerat av Fatal1tyPro
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 10 månader senare...

Bump?

 

Det var inte jag!! Ok, det råkade hända en gång^^ Fast det var inte tafs det var snarare.. en ofrivillig kyss på fel ställe. När vi badade med klassen en gång så vart det folk uppe på en stor jävla badring typ.. Och jag var nedanför i vattnet, så var det en tjej där då som halkade och ramlade ner så kom jag med ansiktet rätt in mellan hennes bröst. xD Men hon började gapflabba, så jag hängde på^^ Så det blev inte så pinsamt. Vi kände ju varandra med så.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bump?

 

Det var inte jag!! Ok, det råkade hända en gång^^ Fast det var inte tafs det var snarare.. en ofrivillig kyss på fel ställe. När vi badade med klassen en gång så vart det folk uppe på en stor jävla badring typ.. Och jag var nedanför i vattnet, så var det en tjej där då som halkade och ramlade ner så kom jag med ansiktet rätt in mellan hennes bröst. xD Men hon började gapflabba, så jag hängde på^^ Så det blev inte så pinsamt. Vi kände ju varandra med så.

Nästan samma sak hände mig. Fast det var ett fast tag om rumpan istället xD Misstag dock.

 

Edit. Stavfel.

Redigerat av Damel
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bump?

 

Det var inte jag!! Ok, det råkade hända en gång^^ Fast det var inte tafs det var snarare.. en ofrivillig kyss på fel ställe. När vi badade med klassen en gång så vart det folk uppe på en stor jävla badring typ.. Och jag var nedanför i vattnet, så var det en tjej där då som halkade och ramlade ner så kom jag med ansiktet rätt in mellan hennes bröst. xD Men hon började gapflabba, så jag hängde på^^ Så det blev inte så pinsamt. Vi kände ju varandra med så.

Haha :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bump?

 

Det var inte jag!! Ok, det råkade hända en gång^^ Fast det var inte tafs det var snarare.. en ofrivillig kyss på fel ställe. När vi badade med klassen en gång så vart det folk uppe på en stor jävla badring typ.. Och jag var nedanför i vattnet, så var det en tjej där då som halkade och ramlade ner så kom jag med ansiktet rätt in mellan hennes bröst. xD Men hon började gapflabba, så jag hängde på^^ Så det blev inte så pinsamt. Vi kände ju varandra med så.

Påminner mig om när jag råkade tafsa

Jag skulle ta på mig en jacka när jag skulle gå hem efter skolan

Så sträcker jag ut armen för att få på mig jackan lättare

då stöter jag emot något och när jag kollar upp så möter jag en tjejs förvånade blick och jag fick skynda mig och säga förlåt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bump?

 

Det var inte jag!! Ok, det råkade hända en gång^^ Fast det var inte tafs det var snarare.. en ofrivillig kyss på fel ställe. När vi badade med klassen en gång så vart det folk uppe på en stor jävla badring typ.. Och jag var nedanför i vattnet, så var det en tjej där då som halkade och ramlade ner så kom jag med ansiktet rätt in mellan hennes bröst. xD Men hon började gapflabba, så jag hängde på^^ Så det blev inte så pinsamt. Vi kände ju varandra med så.

Påminner mig om när jag råkade tafsa

Jag skulle ta på mig en jacka när jag skulle gå hem efter skolan

Så sträcker jag ut armen för att få på mig jackan lättare

då stöter jag emot något och när jag kollar upp så möter jag en tjejs förvånade blick och jag fick skynda mig och säga förlåt

 

Ärlig tabbe . Sådant är bara awesome.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...