JePPe9 Skrivet 9 September 2008 Rapport Dela Skrivet 9 September 2008 öhh... ? det här var speciellt äckliga saker som vissa sa men jag gör inte det och det är föbjudet i reglerna också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 23 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2009 Nej jag har inte taffsat ;) Men det verkar som dom flesta som gör det gillar det :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 25 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2009 Gills det typ på "skoj"? Eller menar du 4 real? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 25 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2009 Vad är :huh: tafsa :huh: ?Man rör någon på ett obehagligt eller sexuellt sätt.Till exempel, klämma på en tjejs bröst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 25 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2009 Vad är :huh: tafsa :huh: ?Man rör någon på ett obehagligt eller sexuellt sätt.Till exempel, klämma på en tjejs bröst. Eller smäcka till en tjejs sjärt ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Frank Skrivet 25 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2009 Jag har inte vart innanför tröjan men utanpå har jag fått ta, tjejen i fråga bad mig faktiskt att göra det :P Sen har man la tafsat på brudars rövar bara på skoj också och ibland snärta till. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuzioner Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 EDIT. Har ni tagit på någons speciella delar? Japps, fast hon blev sur :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2009 Man kan väl passa på lite när de är drunken, haha. Bara man inte gör det innan de fått i sig tillräckligt, då blir det pinsammare om det finns andra runt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jocke97 Skrivet 18 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 gaha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 23 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2009 (redigerat) Konstig fråga, haha. Så annorlunda jag går ahead och svarar bara för de. Men ja om du menar tafsa som: smeka brösten, pulla ehm "fit**n", spanka ass. Ive done it all my friend :) PS: vet inte riktigt vad tafsa innebär för den som frågar, men båda är med på det såklart, ha respekt for the woman :) Redigerat 23 Juni 2009 av GangsterTwist Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KingOni Skrivet 23 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2009 Konstig fråga, haha. Så annorlunda jag går ahead och svarar bara för de. Men ja om du menar tafsa som: smeka brösten, pulla ehm "fit**n", spanka ass. Ive done it all my friend :) PS: vet inte riktigt vad tafsa innebär för den som frågar, men båda är med på det såklart, ha respekt for the woman :) lawl, tafsa = när den ena inte är med på det, när du gör det som en överraskning.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 25 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2009 Har väl hänt ett par gånger :) En gång när en tjej ramlade och jag skulle ta emot henne, då åkte handen rakt innan för hons tröja :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg