krille97 Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 brukar tafsa på tjejerna i min klass på skoj sen har man ju tafsat på sin flickvän ;) i onstags var min klass på bibblan precis när jag skulle gå så kom en tjej i 5:an å tafsade på mig. Liksom hon bara gick förbi å precis då så tog hon fram handen mellan mina ben å kännde. jag låssades att jag inte märkte nåt :P det var lite läskit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 brukar tafsa på tjejerna i min klass på skoj sen har man ju tafsat på sin flickvän ;) i onstags var min klass på bibblan precis när jag skulle gå så kom en tjej i 5:an å tafsade på mig. Liksom hon bara gick förbi å precis då så tog hon fram handen mellan mina ben å kännde. jag låssades att jag inte märkte nåt :P det var lite läskit 1. Det är inte skoj att tafsa. 2. Tafsat på din flickvän? Verkar ju helt sjukt. 3. Tror knappast att det var meningen. Hon råkade möjligtvis kanske nudda vid dig. Verkar inte som om du vet innebörden av att tafsa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 (redigerat) asså shit tex nån tjej i min klass kanske nyper häcken lr nåt så gör jag tbx meen gud asså jag tafsar liksom inte så på min flickvän jag kanske har nypt i hennes rumpa nån gång ja, det kan vara sant, men hon liksom gjorde det. hon har varit kär i mig sen 3an. Redigerat 6 April 2008 av krille97 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 brukar tafsa på tjejerna i min klass på skoj sen har man ju tafsat på sin flickvän ;) i onstags var min klass på bibblan precis när jag skulle gå så kom en tjej i 5:an å tafsade på mig. Liksom hon bara gick förbi å precis då så tog hon fram handen mellan mina ben å kännde. jag låssades att jag inte märkte nåt :P det var lite läskit 1. Det är inte skoj att tafsa. 2. Tafsat på din flickvän? Verkar ju helt sjukt. 3. Tror knappast att det var meningen. Hon råkade möjligtvis kanske nudda vid dig. Verkar inte som om du vet innebörden av att tafsa. han är 10 år, han vet inte ens vad har sin k*k till än... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 jag är 11 å 12 den 12 april! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 (redigerat) jag är 11 å 12 den 12 april!samma sak-,- fast aja, du håller iaf inte på å ljuger om allt som alla 10-12 åringar gör på de här forumet...f*n vad jag hatar dem Redigerat 6 April 2008 av Khazar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Phrygian Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 Tafsar gör jag inte. Jag smeker. ;) Klart man smeker flickan på rumpan och resten av kroppen. Går man på fest så klart man oskyldigt låter handen glida lågt och nypa någon random tjej i rumpan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 Nej, har aldrig tafsat på någon, bara råkat några enstaka gånger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 <br /> jag är 11 å 12 den 12 april!<br >samma sak-,-br /br /fast aja, du håller iaf inte på å ljuger om allt som alla 10-12 åringar gör på de här forumet...f*n vad jag hatar dem<br /> nä, jag ljuger inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teoman123 Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 Typ hela tiden :P Ibland på folk jag inte känner ochså :P Idag stack jag upp 2 fingrar i en tjejs röv fast hon hade jeans på så dom gick inte ens in nåt.. Skulle vara bättre om hon haft mjukisbyxor :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 asså shit tex nån tjej i min klass kanske nyper häcken lr nåt så gör jag tbx meen gud asså jag tafsar liksom inte så på min flickvän jag kanske har nypt i hennes rumpa nån gång ja, det kan vara sant, men hon liksom gjorde det. hon har varit kär i mig sen 3an. Det är fortfarande inte skoj att tafsa. Du skrev att du tafsade på din flickvän. Det är ju inte direkt rätt sätt att visa det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Många tjejer i min skola brukar tafsa på mig och jag tafsar på dem men på skämt alltså :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg