MrSnow Skrivet 26 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2007 Jag har en vanlig optisk från dell. Tagen från skolan "katedral". De var inbrott och de bara klippte allting och tog datorerna (inga skärmar). Vem som hels fick ta en Usb optisk så jag tog en, lödde ihop, som ny! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 26 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2007 (redigerat) Jag kan nästan kopiera epaaj's post. För jag sitter också med musen MX518 från Logitech och har även ett gammalt beight tangentbord ;) Musen är ett bra val. Den är stilren och riktigt skönt formad. Det ända negativa är att om man tidigare lagt ringfingret vid sidan av musen så får man vänja sig vid att lägga det fingret på musen. För musen är bredare pga den ergonomiska utformningen. Men detta är en vanesak. Jag har vant mig efter 3 veckors användade... Redigerat 26 Oktober 2007 av TheDarkElf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 26 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2007 hehe jag också :P har mx518 & ett tangentbord från compaq som jag fick i en annan dator jag köpte för 6 år sen, bra kombination det^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Addeboi Skrivet 26 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2007 mus IE 3.0 och nått random tangentbord Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 26 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2007 mus IE 3.0 och nått random tangentbordkolla in maxfps.se , dom har feta razer stuffz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 27 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2007 Tack för alla tips! Nu har jag bästämt mig att kag ska köpa en G15. Men jag vet inte vilken mus :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 27 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2007 vi har skrivit mx518 du kommer bli jättenöjd :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.