Hoppa till innehåll

Så Här Bra Är Crysis


ajar

Rekommendera inlägg

  • Svar 35
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

nix du har en poäng,människan kan skapa mycket bra grafik har vi sett nu,men vi kommer aldrig slå verkligheten.

Jag tror nog att om 20 år så kan vi inte se skillnaden mellan grafik och verklighet, jag kan satsa alla mina fm på det.

Men crysis tänker jag nog inte köpa i allafall, det är inte roligt när spel är lika verkligt som verkligheten, sen så måste man ha en super dator för att spelen ska fin fint, utan lagg eller nått liknande.

Inte för att jag har en dålig dator men, spelet tar nog en massa av datorn.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Snart kan man göra bättre grafik än verkligheten...

 

tyvär går det nog inte att få bättre grafik än verkligheten för i verkligheten är ju allt verkligt så det går inte få bättre grafik än det som är verkligt

eller?

 

 

EDIT: såg inte att massa redan skrivit det här ^

Redigerat av Shoulder
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fortfarande är det knappt någon dator som klarar av att maxa Crysis och få den där snygga grafiken.

2x 8800GTX 640, 2 GB ram och den rekommenderade processorn skulle nog klara det.

 

 

Med ett överklockat 8800 Ultra, 3 gig RAM och en överklockad Dual Core 2.67 klarar man "Very High" ganska bra. Men processorn faller lite ibland på vissa banor. Blir la till o skaffa en ny dator om något år...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Grejen är att det är en äckligt stor prestanda skillnad på Dx 9 (Xp) och Dx 10 (vista).

 

min kompis var askatig för att han tydligen kunde köra på "högsta graffen" med allt på max vilket jag gärna ville se.

han använder då xp, så jag sa åt honom att installera vista och testa hur det gick på samma inställningar.... (det laggade sönder) :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...