Northwest Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 nix du har en poäng,människan kan skapa mycket bra grafik har vi sett nu,men vi kommer aldrig slå verkligheten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 nix du har en poäng,människan kan skapa mycket bra grafik har vi sett nu,men vi kommer aldrig slå verkligheten.Jag tror nog att om 20 år så kan vi inte se skillnaden mellan grafik och verklighet, jag kan satsa alla mina fm på det.Men crysis tänker jag nog inte köpa i allafall, det är inte roligt när spel är lika verkligt som verkligheten, sen så måste man ha en super dator för att spelen ska fin fint, utan lagg eller nått liknande. Inte för att jag har en dålig dator men, spelet tar nog en massa av datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 (redigerat) Snart kan man göra bättre grafik än verkligheten... tyvär går det nog inte att få bättre grafik än verkligheten för i verkligheten är ju allt verkligt så det går inte få bättre grafik än det som är verkligt eller? EDIT: såg inte att massa redan skrivit det här ^ Redigerat 6 Januari 2008 av Shoulder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 Fortfarande är det knappt någon dator som klarar av att maxa Crysis och få den där snygga grafiken.2x 8800GTX 640, 2 GB ram och den rekommenderade processorn skulle nog klara det. Med ett överklockat 8800 Ultra, 3 gig RAM och en överklockad Dual Core 2.67 klarar man "Very High" ganska bra. Men processorn faller lite ibland på vissa banor. Blir la till o skaffa en ny dator om något år... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 (redigerat) Flyter på bra med min 2,6 ghz dual core 2 och NVIDIA GeForce 8400 GS med 2gb ram. Kör på high laggfritt. Redigerat 6 Januari 2008 av kalphiteQ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 Du får inte ut allt av high, det är poängen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 Ni överdriver,. ni förstår jag klarar Crysis laggfritt med mitt data gear (ni ser det på signature, iaf en bit av den), och ultra kort är överskattat. Angående grafik bättre en verkligheten, jag tycker det är koko att ni till och med kommenterar den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hagge Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 (redigerat) Flyter på utan minsta lagg i min maskig också. och ska man köra med det värsta så bör man köra igenom Vista... Redigerat 7 Januari 2008 av Hagge Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lordifan Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 Det är otroligt bra grafik.. Synd att min skit dator inte klarar av detta spelet bara för att mitt grafikkort är nog det sämsta jag sett.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 Grejen är att det är en äckligt stor prestanda skillnad på Dx 9 (Xp) och Dx 10 (vista). min kompis var askatig för att han tydligen kunde köra på "högsta graffen" med allt på max vilket jag gärna ville se. han använder då xp, så jag sa åt honom att installera vista och testa hur det gick på samma inställningar.... (det laggade sönder) :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 hm, jag kör vista ultimate (dx10), crysis Veryhigh, (nu med patchen) typ den där Detajl grejen har jag max typ 18 nåt. (är det bra att maxa den eller vilket är bäst på den?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NuTc4sE Skrivet 17 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2008 (redigerat) Innan jag märkte att det stod vilkne som var verklig och vilken som var crysis trodde jag att crysis var verkligheten O_O Redigerat 17 Januari 2008 av Enok90 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.