MrSnow Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2007 Jag brukar iallafall ta en nål och göra ett litet hål i mitten sedan trycka som ***. Funkar gör lite ont men det funka. (det är borta dagen efter) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2007 Jag... klämmer. >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2007 Det bästa sättet sägs att vara, gör såhär: 1. Ta din tumme, 2. och gör ett "kors" med nageln på finnen. Men jag har inte, och har aldrig haft finnar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2007 Hade en skitstor finne som var vitgul. Jag tog en sax helttvättad och bah klippte bort den. Ni skulle se bara varen som flöda ur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2007 Åh, fy! Jag försöker låta bli att röra dem och smörja värdelösa medel på det och ansiktsvatten och skräp... Men får ja en riktig stor blaffa måste alla åtegärder vidtas, men vad går man helst med? Ett sår eller en finne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2007 Det jag hatar mest är porerna. De går f*n aldrig bort eftersom de sitter bakterier i var enda hårlager på ansiktet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2007 klämmer tills dem spricker (: det är best.. använder dock clerasil varje dag så får inte så mkt finnar :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2007 Jag brukar klämma, är de riktigt stora använder jag dammsugare och en slägga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 Jag brukar klämma, är de riktigt stora använder jag dammsugare och en slägga.omg .. jag typ klämmer tills skiten går ut , annars orkar jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 Klämmer jag på mina så blir det rött och sedan ett år. Jag spräcker bara själva fyllningen så bakterierna försvinner och den kan läka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 bästa sättet är ta tandkräm på de sen tvätta bort efter 10mins så är den borta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 Jag klämmer mina finnar utan problem, har inte så många dock (tack och lov). Pormaskar är ett värre problem XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.