Hoppa till innehåll

Onani


Rekommendera inlägg

Asså när jag onanaerar ( runkar) så liksm, hur ska de kännans? jag får upp den osv, och den blir hård, men jag får alldrig någon utlösing, hur liksom gör man så man får de? jag runkr och runnkar men inget händer, e e konstigt.

 

hur ska de kännas när man ut löser?

 

de som e pinsamt med mig med, att om jag runkar eller överhvud taget får stånd så blir jag kissi nödig :/

 

 

så help men nåt tps om hurjag ska få bort kissandet och få dit med utlösnig

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 78
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst nissling

Det ska nästan kännas som att du får någon slags magi genom hela kroppen. Det är lite granna sådär i början. Så var det för mig också. Ibland fick man också huvudvärk. Jag brukade tänka på t.ex. nakna tjejer eller liknande. Man måste låta det ta sin tid. Och det är ju inte pinsamt eftersom du inte behöver berätta det för någon. Detä r ju privat.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Testa att tömma blåsan innan du tar på dig själv. För vissa människor kan det bli så att hjärnan tolkar signalerna fel, du tar på dig själv men hjärnan tror att du behöver pissa. Det enda som hjälper är att du tränar bort det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu vet inte jag när du för första gången försökte. Men du måste som sagt låta det ta sin tid.

Jag blev också nödig första gångerna och det hände heller inget.

Skulle tro att hjärnan utvecklas snabbare än kroppen, så kroppen vet inte riktigt vad som ska ske när man onanerar.

 

Och när man väl har lyckats i något år så kommer man på nya saker.

Om man (porrsurfar) på internet så kan man av misstag hitta in på sidor med bilder som man alldrig tidigare har tänkt på och detta kan leda till att man hittar något som man inte visste att man gillade...

 

Så mitt råd är:

Händer det inget, det gör inget. För det kommer det för eller senare.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Onnaerade till porr i dag, och jag blir mer upphetsad om jag får höra ljudet när dom ( k***'ar ) och jag här snabb runkings person blir lite mer upphetsad om de går riktigt fort, och jag kände att kilade fårn magen ner rill penisen och kuken och gjorde ännu fotare, och jag trorde de va utlösning då ja kände att de va pink på gång :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Onnaerade till porr i dag, och jag blir mer upphetsad om jag får höra ljudet när dom ( k***'ar ) och jag här snabb runkings person blir lite mer upphetsad om de går riktigt fort, och jag kände att kilade fårn magen ner rill penisen och kuken och gjorde ännu fotare, och jag trorde de va utlösning då ja kände att de va pink på gång :(

http://vet.hut.nu/?id=17

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Asså när jag onanaerar ( runkar) så liksm, hur ska de kännans? jag får upp den osv, och den blir hård, men jag får alldrig någon utlösing, hur liksom gör man så man får de? jag runkr och runnkar men inget händer, e e konstigt.

 

hur ska de kännas när man ut löser?

 

de som e pinsamt med mig med, att om jag runkar eller överhvud taget får stånd så blir jag kissi nödig :/

 

 

så help men nåt tps om hurjag ska få bort kissandet och få dit med utlösnig

Sätt på en p-rulle det brukar hjälpa..
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...