Gäst GunsNroses Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 (redigerat) hej alla! vad tycker ni om att djur flås bara för deras pälsar? är ni för eller imot? detta är en link till en video jag hittade på nätet.. ta denna ok klistra in på där man söker. http://www.petatv.com/tvpopup/video.asp?vi...&speed=_med detta är i kina hur man gör för att ta av pälsar. själv är jag imot sånt.. det duger med fejkpälsar Redigerat 1 November 2007 av GunsNroses Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 Asså s*tan, fy, Det räcker med fejkpälsar ja.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 Jag såg den för ganska längesen. Men vafan måste dem plåga djuret eller? Kan dem inte bara ta en spruta dem där idioterna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 Precis, Men eftersom det drog till sig ganska mycket publik, antagligen därför dem plågar dem -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 Nej, de plågar dem eftersom de förstör pälsen om de ska döda dem före. Det är svårt att slå ihjäl dem, om man skär dem för att döda dem förstör man pälsen, och det är dyrt att anända sprutor och liknande för att döda dem. Det effektivaste och billigaste är att flå dem levande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 Det förstör ju knappt pälsen att trycka vid hjärtat, det kan man ju fixa, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 Dyrt och använda sprutor? Tänk på hur mycket dem känar för varje pälsjacka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 Jag tycker att det är sjukt, i dagens läge har vi inge behov av pälsar från djur, det finns fejk pälsar om man måste ha en. Sedan är det inte humant att slita pälsen av levande djur, fatta hur det skulle vara att slita skinnet av en levande människa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kylle Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 De är ju verkligen sjuka, varför kan de inte bara ge den en spruta? Det kostar inte så mycket och är mycket bättre än att hålla på och plåga djuret så där. Dessutom går det snabbare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 Dyrt och använda sprutor? Tänk på hur mycket dem känar för varje pälsjacka.De tjänar ändå mer på varje pälsjacka om de inte använder sprutor. Lite överdriven video tyckte jag nästan, kunde inte se hela... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 Asså s*tan, fy, Det räcker med fejkpälsar ja..Sant. De e bara riktiga snobbar som går runt med riktiga ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 Dyrt och använda sprutor? Tänk på hur mycket dem känar för varje pälsjacka.De tjänar ändå mer på varje pälsjacka om de inte använder sprutor. Lite överdriven video tyckte jag nästan, kunde inte se hela... De får visa lite medkänsliga genom och inte plåga djuret. Kolla, de flår djuret och tar skinnet och låter det lika och plågas. Vafan man ska flå deras kukar utan bedövning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.