joacin Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 såg inte videon men har alldrig gillat sånt det är hemskt.Och ännu hemskare nu när man vet att dom slår dom till döds :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 De har väl inte råd med att köpa sprutor och döda djuren på ett bra sätt. Men de kan väl åtminstone skära halsen av dem snabbt. Eller helst över huvud taget inte göra det alls. Det är jävligt bortskämt av människan att döda djuren endast för nöjes skull. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 Ja eller hur. Jag hatar tanterna som går med sina pälsväskor av en tvättbjörn och plånbok av kaninpäls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 Dyrt och använda sprutor? Tänk på hur mycket dem känar för varje pälsjacka. De tjänar ändå mer på varje pälsjacka om de inte använder sprutor. Lite överdriven video tyckte jag nästan, kunde inte se hela... De får visa lite medkänsliga genom och inte plåga djuret. Kolla, de flår djuret och tar skinnet och låter det lika och plågas. Vafan man ska flå deras kukar utan bedövning! De människorna visar ingen medkänsla, de tänker rent ekonomiskt. Om man inte har någon medkänsla kan man lika gärna låta det ligga och plågas. Varför är "kukarna" så speciella? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 Jag tycker att det är sjukt, i dagens läge har vi inge behov av pälsar från djur, det finns fejk pälsar om man måste ha en. Sedan är det inte humant att slita pälsen av levande djur, fatta hur det skulle vara att slita skinnet av en levande människa. du har rätt. skulle gärna rycka av deras skin.. Dyrt och använda sprutor? Tänk på hur mycket dem känar för varje pälsjacka.De tjänar ändå mer på varje pälsjacka om de inte använder sprutor. Lite överdriven video tyckte jag nästan, kunde inte se hela... videon är från PETA som hjälper djur mm. det är inte överdrivet, dom gör så i kina och andra länder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 Men ändå, Djuren lever på jorden och ska ha samma rättigheter, Inte låtas dö på detta sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 Jag tycker att det är sjukt, i dagens läge har vi inge behov av pälsar från djur, det finns fejk pälsar om man måste ha en. Sedan är det inte humant att slita pälsen av levande djur, fatta hur det skulle vara att slita skinnet av en levande människa. Seriöst man kan inte jämföra djur med människor. Människor går före och vill vi ha pälskläder så använder vi pälskläder. Kommer inte ändras. Har inget emot att det produceras men skulle inte använda själv för utseendets skull. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 Jag tycker att det är sjukt, i dagens läge har vi inge behov av pälsar från djur, det finns fejk pälsar om man måste ha en. Sedan är det inte humant att slita pälsen av levande djur, fatta hur det skulle vara att slita skinnet av en levande människa. Seriöst man kan inte jämföra djur med människor. Människor går före och vill vi ha pälskläder så använder vi pälskläder. Kommer inte ändras. Har inget emot att det produceras men skulle inte använda själv för utseendets skull. Enda anledningen till att man gör pälsjackor och liknade saker är för att alla dessa rika fjantar vill visa hur rika dom är. Alla har rätt att tycka vad dom vill och man får jämföra vad man vill så du kan inte säga att jag inte kan jämföra människor med djur för det gör jag om jag vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 Såklart man kan gemföra djur med människa. Djuren har funnits sen början av när urtiden tog slut, sen så kommer vi in i planeten 3miljoner tillbaka och tror att vi ska dominera allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 Såklart man kan gemföra djur med människa. Djuren har funnits sen början av när urtiden tog slut, sen så kommer vi in i planeten 3miljoner tillbaka och tror att vi ska dominera allt.nja, människan är ju lite smartare. så det blir ju som att vi "hannar över dom" eller hur jag ska säga.. men jag tycker att man ska visa lite respekt för djuren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 Såklart man kan gemföra djur med människa. Djuren har funnits sen början av när urtiden tog slut, sen så kommer vi in i planeten 3miljoner tillbaka och tror att vi ska dominera allt.nja, människan är ju lite smartare. så det blir ju som att vi "hannar över dom" eller hur jag ska säga.. men jag tycker att man ska visa lite respekt för djuren. Det är för att vi "tror" oss vara smartare som vi "tror" att vi äger allt på jorden. Anledningen till att vi är så kallat smartare är för att vi behövde en mer utvecklad hjärna därför fick vi offra ett bra, lukt, hörsel, och syn sinne. Eftersom djuren hade större behov av att överleva så fick dom skarpa sinnen men behövde inte den så kallade smartheten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 alltså, jag finner inga ord... så j*vla hemskt! att dom dödar djuren, för att ha kul, och sedan har de av pälsen på djuret, så att de ska säljas till gamla tanter! Jag är helt klart emot pälsar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.