Kevve Skrivet 14 November 2007 Rapport Dela Skrivet 14 November 2007 Vad tycker ni om patchen 2.3.0? Jag tycker att det är helt perfekt att man levlar snabbare inom 20-60. Också att Zul'Aman körs nu. Guild banks är väl sådär.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 14 November 2007 Rapport Dela Skrivet 14 November 2007 Jobbigt läge med ny patch tycker jag, gillar den inte riktigt men visst, okej med ny instance dock gillas inte att så mycket items förbättras och att tiden det tar från 20-60 sänks, sånt jäkla trubbel man hade där själv : / Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BeerIsGoodForYo Skrivet 14 November 2007 Rapport Dela Skrivet 14 November 2007 laddar man ner patchen när man loggar in idag lr? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 14 November 2007 Rapport Dela Skrivet 14 November 2007 Kan ni länka patch notes? Skulle gärna se vad dom ändrar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 14 November 2007 Rapport Dela Skrivet 14 November 2007 det ända jag inte gillar är att mages datect magic kommer försvinna, man ska istället se buffs på fiender hela tiden men nu kan jag inte reta allys med detect magic längre :( patch notes Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 14 November 2007 Rapport Dela Skrivet 14 November 2007 Har ni problem när ni installerar patchen? Jag får det. Den laddar klart och sen gör den inget, den stängs ner! Sen säger den att om det fortsätter så ominstallera om World of warcraft. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 14 November 2007 Rapport Dela Skrivet 14 November 2007 Har ni problem när ni installerar patchen? Jag får det. Den laddar klart och sen gör den inget, den stängs ner! Sen säger den att om det fortsätter så ominstallera om World of warcraft. gör det då? min kompis har haft problem med en patch & han gjorde det så funkade det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 14 November 2007 Rapport Dela Skrivet 14 November 2007 Har ni problem när ni installerar patchen? Jag får det. Den laddar klart och sen gör den inget, den stängs ner! Sen säger den att om det fortsätter så ominstallera om World of warcraft. gör det då? min kompis har haft problem med en patch & han gjorde det så funkade det ok, jag ska göra det :(bara att mina CD-skivor funkar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst XPLOSIV Skrivet 14 November 2007 Rapport Dela Skrivet 14 November 2007 No, more modelediting :( :( :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ragrath Skrivet 14 November 2007 Rapport Dela Skrivet 14 November 2007 Min installerades inte heller, det du ska göra är att gå in i din world of warcraft mapp, sen gå in i "Patches", sen "WoW-2.2.3-to-2.3.0-enGB-Win-patch" och sen dubbelklicka på "BNUpdate", då installeras patchen. Hoppas det hjälper! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 14 November 2007 Rapport Dela Skrivet 14 November 2007 Har ni problem när ni installerar patchen? Jag får det. Den laddar klart och sen gör den inget, den stängs ner! Sen säger den att om det fortsätter så ominstallera om World of warcraft. gör det då? min kompis har haft problem med en patch & han gjorde det så funkade det ok, jag ska göra det :(bara att mina CD-skivor funkar... Jag har f*n suttit och ominstallerd wow! Men funkar det? f*n HELLER! Du ljuger mycket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 14 November 2007 Rapport Dela Skrivet 14 November 2007 Har ni problem när ni installerar patchen? Jag får det. Den laddar klart och sen gör den inget, den stängs ner! Sen säger den att om det fortsätter så ominstallera om World of warcraft. gör det då? min kompis har haft problem med en patch & han gjorde det så funkade det ok, jag ska göra det :( bara att mina CD-skivor funkar... Jag har f*n suttit och ominstallerd wow! Men funkar det? f*n HELLER! Du ljuger mycket. Du hade väl bara otur? Kan du spela wow alls nu? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg