Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Vad tycker ni om patchen 2.3.0? Jag tycker att det är helt perfekt att man levlar snabbare inom 20-60.

Också att Zul'Aman körs nu. Guild banks är väl sådär....

• Svar 29
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

Jobbigt läge med ny patch tycker jag, gillar den inte riktigt men visst, okej med ny instance dock gillas inte att så mycket items förbättras och att tiden det tar från 20-60 sänks, sånt jäkla trubbel man hade där själv : /

Skrivet

det ända jag inte gillar är att mages datect magic kommer försvinna, man ska istället se buffs på fiender hela tiden men nu kan jag inte reta allys med detect magic längre :(

patch notes

Skrivet

Har ni problem när ni installerar patchen? Jag får det. Den laddar klart och sen gör den inget, den stängs ner! Sen säger den att om det fortsätter så ominstallera om World of warcraft.

Skrivet

Har ni problem när ni installerar patchen? Jag får det. Den laddar klart och sen gör den inget, den stängs ner! Sen säger den att om det fortsätter så ominstallera om World of warcraft.

gör det då? min kompis har haft problem med en patch & han gjorde det så funkade det

Skrivet

gör det då? min kompis har haft problem med en patch & han gjorde det så funkade det

ok, jag ska göra det :(

bara att mina CD-skivor funkar...

Skrivet

Min installerades inte heller, det du ska göra är att gå in i din world of warcraft mapp, sen gå in i "Patches", sen "WoW-2.2.3-to-2.3.0-enGB-Win-patch" och sen dubbelklicka på "BNUpdate", då installeras patchen. Hoppas det hjälper!

Skrivet

Jag har f*n suttit och ominstallerd wow! Men funkar det? f*n HELLER! Du ljuger mycket.
Skrivet

Jag har f*n suttit och ominstallerd wow! Men funkar det? f*n HELLER! Du ljuger mycket.

Du hade väl bara otur? Kan du spela wow alls nu?
  • Skapa ny...