Gäst newnameguy Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 Där tog Boffaroffe min replik, jag tänkte säga exakt samma sak. "Det finns ingen perfekt moderator, kommer aldrig att finnas, ingen är perfekt." Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 (redigerat) du va ju en mogen mod... srry för offtopic men va tvungen att säga det.. *um..@luxxaxix om någon undrar.. Redigerat 24 November 2007 av TheGreatest Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 Tack! Det är liksom inget seriöst forum... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 Men palla betala riktiga pengar för att få längre pressentation på ett forum, Tror knappast att alla slutar spamma bara för att affären tas bort. Lite spam dör ingen av, d bara och anmäla.Nä visst, jag har inget emot spam, men här på fuska kan man tydligen spama hur och när man vill, då moderatorerna är inte 100% aktiva, men när man väl anmäler så måste man vänta högst 2 dar innan anmälan tas hand om. Nej moderatorerna är inte aktiv, men klaga inte bortsett från det så gör de sitt jobb mycket bra. Skulle vilja se dig som moderator (om du var den enda som var online på ca 3 dar av modsen) och ta hand om alla anmälningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 Men palla betala riktiga pengar för att få längre pressentation på ett forum, Tror knappast att alla slutar spamma bara för att affären tas bort. Lite spam dör ingen av, d bara och anmäla. Nä visst, jag har inget emot spam, men här på fuska kan man tydligen spama hur och när man vill, då moderatorerna är inte 100% aktiva, men när man väl anmäler så måste man vänta högst 2 dar innan anmälan tas hand om. Nej moderatorerna är inte aktiv, men klaga inte bortsett från det så gör de sitt jobb mycket bra. Skulle vilja se dig som moderator (om du var den enda som var online på ca 3 dar av modsen) och ta hand om alla anmälningar. ...Ja det skulle jag :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 eeh va? du quotar 3 post och säger bara: "...Ja det skulle jag :/" du skulle vadå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 Men palla betala riktiga pengar för att få längre pressentation på ett forum, Tror knappast att alla slutar spamma bara för att affären tas bort. Lite spam dör ingen av, d bara och anmäla. Nä visst, jag har inget emot spam, men här på fuska kan man tydligen spama hur och när man vill, då moderatorerna är inte 100% aktiva, men när man väl anmäler så måste man vänta högst 2 dar innan anmälan tas hand om. Nej moderatorerna är inte aktiv, men klaga inte bortsett från det så gör de sitt jobb mycket bra. Skulle vilja se dig som moderator (om du var den enda som var online på ca 3 dar av modsen) och ta hand om alla anmälningar. ...Ja det skulle jag :/ Till skillnad från dig har moderatorerna kanske inte lika mycket fritid så de hinner ta hand om 40 anmälningar/dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 hur långt tid kan det ta? människor med liv ska inte vara mods. lämna det åt oss. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 28 November 2007 Rapport Dela Skrivet 28 November 2007 Det finns tillräckligt många moderatorer just nu, inga fler behövs. Alla anmälningar och fusk med mera tas hand om på relativt snabb tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 28 November 2007 Rapport Dela Skrivet 28 November 2007 Det finns tillräckligt många moderatorer just nu, inga fler behövs. Alla anmälningar och fusk med mera tas hand om på relativt snabb tid.Du menar väll att det finns många inaktiva mods? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 29 November 2007 Rapport Dela Skrivet 29 November 2007 Det finns tillräckligt många moderatorer just nu, inga fler behövs. Alla anmälningar och fusk med mera tas hand om på relativt snabb tid.Du menar väll att det finns många inaktiva mods? Nej, han menar att det finns moderatorer så det räcker.. Det finns en del inaktiva mods, but who cares? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 1 December 2007 Rapport Dela Skrivet 1 December 2007 (redigerat) Slopa ranker. Inget som behövs. Uppmanar till spam och framför allt flod till dem som inte har förstånd nog att förstå att ranker inte har någon betydelse. Ranker dömmer kvantitén men dessvärre inte kvalitén på inläggen. Rankerna är lika värdelösa som Fusken & Recensionerna på denna sida. Redigerat 1 December 2007 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.