htf456345 Skrivet 16 November 2007 Rapport Skrivet 16 November 2007 Hallå, jag spelar mycket spel på pc:n och jag tycker att det är roligare och skönare o ha massa tecken och sånt i namnet när man spelar ex. CSS:SOURCE ;) Så nu är frågan vart kan man hitta underliga tecken som man kan ha i nicket. jag menar såna som "™,©" :) Så vet ni någon sida där man kan hitta sånt eller annars så kan ni ju kopiera in hit! Btv Adda mig på steam om du har lust: DANNE_HV ses!
CounterStrike Skrivet 18 November 2007 Rapport Skrivet 18 November 2007 så? :P Ä ä Ö ö Æ æ Å å Ø ø Á á É é Í í Ó ó Ú ú Ý ý À à È è  â Ê ê Ë ë Ü ü Ç ç Ñ ñ ĉ ĝ ĥ ĵ ŝ ŭ · ß Ð ð Þ þ Œ œ · Ā ā Ē ē Ī ī Ō ō Ū ū · Ğ ğ İ ı Ş ş Ə ə · Ą ą Ę ę Ś ś Ć ć Ń ń Ó ó Ł ł Ż ż Ź ź · А а Б б В в Г г Д д Е е Ё ё Ж ж З з И и Й й К к Л л М м Н н О о П п Р р С с Т т У у Ф ф Х х Ц ц Ч ч Ш ш Щ щ Ъ ъ Ы ы Ь ь Э э Ю ю Я я ѓ є і ї ј љ њ Ґ ґ · Α α Β β Γ γ Δ δ Ε ε Ζ ζ Η η Θ θ Ι ι Κ κ Λ λ Μ μ Ν ν Ξ ξ Ο ο Π π Ρ ρ Σ ς σ Τ τ Υ υ Φ φ Χ χ Ψ ψ Ω ω · – — ¡ ¿ $¢ £ © ® ° ¹ ² ³ † × · ” ’
htf456345 Skrivet 18 November 2007 Författare Rapport Skrivet 18 November 2007 så? :P Ä ä Ö ö Æ æ Å å Ø ø Á á É é Í í Ó ó Ú ú Ý ý À à È è  â Ê ê Ë ë Ü ü Ç ç Ñ ñ ĉ ĝ ĥ ĵ ŝ ŭ · ß Ð ð Þ þ Œ œ · Ā ā Ē ē Ī ī Ō ō Ū ū · Ğ ğ İ ı Ş ş Ə ə · Ą ą Ę ę Ś ś Ć ć Ń ń Ó ó Ł ł Ż ż Ź ź · А а Б б В в Г г Д д Е е Ё ё Ж ж З з И и Й й К к Л л М м Н н О о П п Р р С с Т т У у Ф ф Х х Ц ц Ч ч Ш ш Щ щ Ъ ъ Ы ы Ь ь Э э Ю ю Я я ѓ є і ї ј љ њ Ґ ґ · Α α Β β Γ γ Δ δ Ε ε Ζ ζ Η η Θ θ Ι ι Κ κ Λ λ Μ μ Ν ν Ξ ξ Ο ο Π π Ρ ρ Σ ς σ Τ τ Υ υ Φ φ Χ χ Ψ ψ Ω ω · – — ¡ ¿ $¢ £ © ® ° ¹ ² ³ † × · ” ’ haha det räcker grymt snällt! Tack! :D
Gäst Denieru Skrivet 25 November 2007 Rapport Skrivet 25 November 2007 Ⓕ Ⓗ Ⓙ Ⓛ Ⓝ Ⓟ Ⓡ Ⓣ Ⓥ Ⓦ Ⓧ Ⓨ ⓵ ⓶ ⓷ ⓸ ⓹ ⓺ ⓻ ⓼ ⓽ ⓾ ☂ ☄ ☆ ☇ ☈ ☎ ☏ ☀ ☁ ☠ ☡ ☢ ☣ ☤ ☥ ☦ ☧ ☨ ☩ ☭ Där har du lite. :P Vet ej om du kan se dem dock.
garkan Skrivet 25 November 2007 Rapport Skrivet 25 November 2007 Ⓕ Ⓗ Ⓙ Ⓛ Ⓝ Ⓟ Ⓡ Ⓣ Ⓥ Ⓦ Ⓧ Ⓨ ⓵ ⓶ ⓷ ⓸ ⓹ ⓺ ⓻ ⓼ ⓽ ⓾ ☂ ☄ ☆ ☇ ☈ ☎ ☏ ☀ ☁ ☠ ☡ ☢ ☣ ☤ ☥ ☦ ☧ ☨ ☩ ☭ Där har du lite. :P Vet ej om du kan se dem dock. ser inget :S
Gäst wAcko Skrivet 1 December 2007 Rapport Skrivet 1 December 2007 Ⓕ Ⓗ Ⓙ Ⓛ Ⓝ Ⓟ Ⓡ Ⓣ Ⓥ Ⓦ Ⓧ Ⓨ ⓵ ⓶ ⓷ ⓸ ⓹ ⓺ ⓻ ⓼ ⓽ ⓾ ☂ ☄ ☆ ☇ ☈ ☎ ☏ ☀ ☁ ☠ ☡ ☢ ☣ ☤ ☥ ☦ ☧ ☨ ☩ ☭ Där har du lite. :P Vet ej om du kan se dem dock. Jag kan se dom?
DarKElitE Skrivet 2 December 2007 Rapport Skrivet 2 December 2007 gå in på Start/Alla Program/Tillbehör/Systemverktyg/Teckenuppsättning. Där hittar ni alla olika symboler och bokstäver
WASD Skrivet 2 December 2007 Rapport Skrivet 2 December 2007 jag ser allihop med vista, sedan kan man ju använda Alt+5931 te.x eller hur det nu var
sharta Skrivet 4 December 2007 Rapport Skrivet 4 December 2007 jag ser allihop med vista, sedan kan man ju använda Alt+5931 te.x eller hur det nu varman kan också hitta dom på word och sen trycker man på infoga och sen på symboler och sen har man det och där finns det också koder t.ex Alt+5931 :P
Apex Skrivet 5 December 2007 Rapport Skrivet 5 December 2007 Yay tack äntligen lite coola tecken att använda^^
Rekommendera inlägg