htf456345 Skrivet 16 November 2007 Rapport Dela Skrivet 16 November 2007 Hallå, jag spelar mycket spel på pc:n och jag tycker att det är roligare och skönare o ha massa tecken och sånt i namnet när man spelar ex. CSS:SOURCE ;) Så nu är frågan vart kan man hitta underliga tecken som man kan ha i nicket. jag menar såna som "™,©" :) Så vet ni någon sida där man kan hitta sånt eller annars så kan ni ju kopiera in hit! Btv Adda mig på steam om du har lust: DANNE_HV ses! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 17 November 2007 Rapport Dela Skrivet 17 November 2007 Jag letar med efter en sån sida.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CounterStrike Skrivet 18 November 2007 Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 så? :P Ä ä Ö ö Æ æ Å å Ø ø Á á É é Í í Ó ó Ú ú Ý ý À à È è  â Ê ê Ë ë Ü ü Ç ç Ñ ñ ĉ ĝ ĥ ĵ ŝ ŭ · ß Ð ð Þ þ Œ œ · Ā ā Ē ē Ī ī Ō ō Ū ū · Ğ ğ İ ı Ş ş Ə ə · Ą ą Ę ę Ś ś Ć ć Ń ń Ó ó Ł ł Ż ż Ź ź · А а Б б В в Г г Д д Е е Ё ё Ж ж З з И и Й й К к Л л М м Н н О о П п Р р С с Т т У у Ф ф Х х Ц ц Ч ч Ш ш Щ щ Ъ ъ Ы ы Ь ь Э э Ю ю Я я ѓ є і ї ј љ њ Ґ ґ · Α α Β β Γ γ Δ δ Ε ε Ζ ζ Η η Θ θ Ι ι Κ κ Λ λ Μ μ Ν ν Ξ ξ Ο ο Π π Ρ ρ Σ ς σ Τ τ Υ υ Φ φ Χ χ Ψ ψ Ω ω · – — ¡ ¿ $¢ £ © ® ° ¹ ² ³ † × · ” ’ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
htf456345 Skrivet 18 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 så? :P Ä ä Ö ö Æ æ Å å Ø ø Á á É é Í í Ó ó Ú ú Ý ý À à È è  â Ê ê Ë ë Ü ü Ç ç Ñ ñ ĉ ĝ ĥ ĵ ŝ ŭ · ß Ð ð Þ þ Œ œ · Ā ā Ē ē Ī ī Ō ō Ū ū · Ğ ğ İ ı Ş ş Ə ə · Ą ą Ę ę Ś ś Ć ć Ń ń Ó ó Ł ł Ż ż Ź ź · А а Б б В в Г г Д д Е е Ё ё Ж ж З з И и Й й К к Л л М м Н н О о П п Р р С с Т т У у Ф ф Х х Ц ц Ч ч Ш ш Щ щ Ъ ъ Ы ы Ь ь Э э Ю ю Я я ѓ є і ї ј љ њ Ґ ґ · Α α Β β Γ γ Δ δ Ε ε Ζ ζ Η η Θ θ Ι ι Κ κ Λ λ Μ μ Ν ν Ξ ξ Ο ο Π π Ρ ρ Σ ς σ Τ τ Υ υ Φ φ Χ χ Ψ ψ Ω ω · – — ¡ ¿ $¢ £ © ® ° ¹ ² ³ † × · ” ’ haha det räcker grymt snällt! Tack! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CounterStrike Skrivet 18 November 2007 Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 np :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 Ⓕ Ⓗ Ⓙ Ⓛ Ⓝ Ⓟ Ⓡ Ⓣ Ⓥ Ⓦ Ⓧ Ⓨ ⓵ ⓶ ⓷ ⓸ ⓹ ⓺ ⓻ ⓼ ⓽ ⓾ ☂ ☄ ☆ ☇ ☈ ☎ ☏ ☀ ☁ ☠ ☡ ☢ ☣ ☤ ☥ ☦ ☧ ☨ ☩ ☭ Där har du lite. :P Vet ej om du kan se dem dock. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 Ⓕ Ⓗ Ⓙ Ⓛ Ⓝ Ⓟ Ⓡ Ⓣ Ⓥ Ⓦ Ⓧ Ⓨ ⓵ ⓶ ⓷ ⓸ ⓹ ⓺ ⓻ ⓼ ⓽ ⓾ ☂ ☄ ☆ ☇ ☈ ☎ ☏ ☀ ☁ ☠ ☡ ☢ ☣ ☤ ☥ ☦ ☧ ☨ ☩ ☭ Där har du lite. :P Vet ej om du kan se dem dock. ser inget :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 1 December 2007 Rapport Dela Skrivet 1 December 2007 Ⓕ Ⓗ Ⓙ Ⓛ Ⓝ Ⓟ Ⓡ Ⓣ Ⓥ Ⓦ Ⓧ Ⓨ ⓵ ⓶ ⓷ ⓸ ⓹ ⓺ ⓻ ⓼ ⓽ ⓾ ☂ ☄ ☆ ☇ ☈ ☎ ☏ ☀ ☁ ☠ ☡ ☢ ☣ ☤ ☥ ☦ ☧ ☨ ☩ ☭ Där har du lite. :P Vet ej om du kan se dem dock. Jag kan se dom? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarKElitE Skrivet 2 December 2007 Rapport Dela Skrivet 2 December 2007 gå in på Start/Alla Program/Tillbehör/Systemverktyg/Teckenuppsättning. Där hittar ni alla olika symboler och bokstäver Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 2 December 2007 Rapport Dela Skrivet 2 December 2007 jag ser allihop med vista, sedan kan man ju använda Alt+5931 te.x eller hur det nu var Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sharta Skrivet 4 December 2007 Rapport Dela Skrivet 4 December 2007 jag ser allihop med vista, sedan kan man ju använda Alt+5931 te.x eller hur det nu varman kan också hitta dom på word och sen trycker man på infoga och sen på symboler och sen har man det och där finns det också koder t.ex Alt+5931 :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 5 December 2007 Rapport Dela Skrivet 5 December 2007 Yay tack äntligen lite coola tecken att använda^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg