Hoppa till innehåll

Rolina Tecken I Sitt Nickname


htf456345
 Dela

Rekommendera inlägg

Hallå, jag spelar mycket spel på pc:n och jag tycker att det är roligare och skönare o ha massa tecken och sånt i namnet när man spelar ex. CSS:SOURCE ;) Så nu är frågan vart kan man hitta underliga tecken som man kan ha i nicket. jag menar såna som "™,©" :) Så vet ni någon sida där man kan hitta sånt eller annars så kan ni ju kopiera in hit!

Btv Adda mig på steam om du har lust: DANNE_HV

ses!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 32
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

så? :P

 

Ä ä Ö ö Æ æ Å å Ø ø Á á É é Í í Ó ó Ú ú Ý ý À à È è  â Ê ê Ë ë Ü ü Ç ç Ñ ñ ĉ ĝ ĥ ĵ ŝ ŭ · ß Ð ð Þ þ Œ œ · Ā ā Ē ē Ī ī Ō ō Ū ū · Ğ ğ İ ı Ş ş Ə ə · Ą ą Ę ę Ś ś Ć ć Ń ń Ó ó Ł ł Ż ż Ź ź · А а Б б В в Г г Д д Е е Ё ё Ж ж З з И и Й й К к Л л М м Н н О о П п Р р С с Т т У у Ф ф Х х Ц ц Ч ч Ш ш Щ щ Ъ ъ Ы ы Ь ь Э э Ю ю Я я ѓ є і ї ј љ њ Ґ ґ · Α α Β β Γ γ Δ δ Ε ε Ζ ζ Η η Θ θ Ι ι Κ κ Λ λ Μ μ Ν ν Ξ ξ Ο ο Π π Ρ ρ Σ ς σ Τ τ Υ υ Φ φ Χ χ Ψ ψ Ω ω · – — ¡ ¿ $¢ £ © ® ° ¹ ² ³ † × · ” ’

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

så? :P

 

Ä ä Ö ö Æ æ Å å Ø ø Á á É é Í í Ó ó Ú ú Ý ý À à È è  â Ê ê Ë ë Ü ü Ç ç Ñ ñ ĉ ĝ ĥ ĵ ŝ ŭ · ß Ð ð Þ þ Œ œ · Ā ā Ē ē Ī ī Ō ō Ū ū · Ğ ğ İ ı Ş ş Ə ə · Ą ą Ę ę Ś ś Ć ć Ń ń Ó ó Ł ł Ż ż Ź ź · А а Б б В в Г г Д д Е е Ё ё Ж ж З з И и Й й К к Л л М м Н н О о П п Р р С с Т т У у Ф ф Х х Ц ц Ч ч Ш ш Щ щ Ъ ъ Ы ы Ь ь Э э Ю ю Я я ѓ є і ї ј љ њ Ґ ґ · Α α Β β Γ γ Δ δ Ε ε Ζ ζ Η η Θ θ Ι ι Κ κ Λ λ Μ μ Ν ν Ξ ξ Ο ο Π π Ρ ρ Σ ς σ Τ τ Υ υ Φ φ Χ χ Ψ ψ Ω ω · – — ¡ ¿ $¢ £ © ® ° ¹ ² ³ † × · ” ’

haha det räcker grymt snällt! Tack! :D
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Denieru

Ⓕ Ⓗ Ⓙ Ⓛ Ⓝ Ⓟ Ⓡ Ⓣ Ⓥ Ⓦ Ⓧ Ⓨ ⓵ ⓶ ⓷ ⓸ ⓹ ⓺ ⓻ ⓼ ⓽ ⓾ ☂ ☄ ☆ ☇ ☈ ☎ ☏ ☀ ☁ ☠ ☡ ☢ ☣ ☤ ☥ ☦ ☧ ☨ ☩ ☭

 

Där har du lite. :P

 

Vet ej om du kan se dem dock.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ⓕ Ⓗ Ⓙ Ⓛ Ⓝ Ⓟ Ⓡ Ⓣ Ⓥ Ⓦ Ⓧ Ⓨ ⓵ ⓶ ⓷ ⓸ ⓹ ⓺ ⓻ ⓼ ⓽ ⓾ ☂ ☄ ☆ ☇ ☈ ☎ ☏ ☀ ☁ ☠ ☡ ☢ ☣ ☤ ☥ ☦ ☧ ☨ ☩ ☭

 

Där har du lite. :P

 

Vet ej om du kan se dem dock.

Jag kan se dom?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag ser allihop med vista, sedan kan man ju använda Alt+5931 te.x eller hur det nu var

man kan också hitta dom på word och sen trycker man på infoga och sen på symboler och sen har man det och där finns det också koder t.ex Alt+5931 :P
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...