Skurken Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 Nej, jag tror personligen att om du vid första mötet säger: Tjenare, ska vi kn*lla eller?, på skojj, så tror jag denna inte tycker det är särskilt kul, utan bara idiotiskt. Däremot om vi tar t.ex. mitt ex, Så kunde jag dra till med något ibland; - Hörde att Gabban och Marcus haft sex, sånt gillar du va??^^ - Näää :o - Inte ens en liten puss? - Jo, kanske, hihi Så kan det vara om man känner varandra och har varit tillsammans i ett halvår. Sedan har vi ett annat exempel; Mads(allmänt korkad)- Hejsan Sofie, pilla fittaaaa! Sofie(skitsnygg, snäll och finttrig, INGEN FJORTIS)- Men snälllla! - Fittslem i munnen, ååå va gott (högt mörkt flabb)! - Men du är ju sjuk i huvvet! :o *går där ifrån* Det brukar sluta med att jag försöker förklara för honom att tjejer inte gillar såntdär, utan resultat. Så sådana grova "skämt" skall du inte försöka med. Använd inga könsord i skämten så brukar dom funka ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 7 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2008 Det beror helt på tjejen. Du bör inte dra sexskämt förrän du vet om det är ok. Själv tycker jag att sexskämt ofta är helt poänglösa och inte roliga, men ibland kan de vara det. Det beror på vilken sorts humor man har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 14 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2008 i 99% av alla fall gillar tjejer INTE sexskämt, eftersom de sorterar in det under kiss-och-bajs-humorn vilket är ganska omoget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 i 99% av alla fall gillar tjejer INTE sexskämt, eftersom de sorterar in det under kiss-och-bajs-humorn vilket är ganska omoget. Finns det då inga säkra källor på. Allt hänger på personen i fråga. Men de flesta tjejer uppskattar som sagt inte sexskämt, men jag känner till gott om tjejer som själva drar sexskämt (grova sådana också för den delen). Så 99% har jag lite svårt att tro på, men jag fattar din poäng. (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 17 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 christ palla bumpa gammal tråd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 Inget är kul om det blir förmycket av det, jag är själv tjej och i längden kan man få känslan av att en kille som drar sexskämt allt för ofta bara tänker på sex och alltså är rejält pervers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 Jag kan inte påstå att det första som skrevs i tråden var något ens i närheten av ett skämt... det är bara sjukt. Försök att skämta om annat istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iamnotsohappy Skrivet 15 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2008 Jag drogg ett ¨sex skämt¨ å alla tjejer i klassen garvade som f*n :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 15 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2008 (redigerat) Jag drogg ett ¨sex skämt¨ å alla tjejer i klassen garvade som f*n :PCool! :) Redigerat 15 September 2008 av RHCP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kratos Skrivet 12 September 2008 Rapport Dela Skrivet 12 September 2008 Tjejen: kan jag ta din penna? Jag: visst, om jag får ta din oskuld.. Hahaha :D Kul, men kanske inte säger det till sina tjejkompisar ändå, eller beror på ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonm Skrivet 15 September 2008 Rapport Dela Skrivet 15 September 2008 Väntar fortfarande på dina sex skämt med dessa "tjejer" du nämner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.