Julihann Skrivet 22 November 2007 Rapport Dela Skrivet 22 November 2007 Ok, vilka spel har ni klarat på zelda. (vilka som hälst) Själv har jag klarat: Zelda: Ocarina of Time Wind Waker Twilight princess Sen har jag nästan klarat Majora´s mask. Men jag instalerad Wii, när jag kopplade ur det och kopplade in Nintendot igen, hände det något fel så nu är nintendot så segt att jag inte kan spela + att grafiken blivit sämre. (då menar jag mycet sämre) Ja, ja. Skriv gärna vilka spel ni klarat och vilka ni nästan klarat. MVH Från mig :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 22 November 2007 Rapport Dela Skrivet 22 November 2007 Jag har spelat nästan alla, men har bara klarat 6: Ocarina of Time Majoras Mask The Wind Waker Twilight Princess Zelda II A Link to the Past Men nu har jag bestämt mig för att jag ska klara alla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 (redigerat) - The Legend Of Zelda - Ska skaffa mig - Zelda II: The Adventure Of Link - Ska skaffa mig - A Link To The Past - Ja - Link's Awakening - Ska skaffa mig - Ocarina Of Time - Ja + Ocarina Of Time: Master Quest - Ja - Majoras Mask - Ja - Oracle Of Ages - Snart avklarat - Oracle Of Seasons - Ja - The Wind Waker - Ja - Four Swords Adventures - Ska skaffa mig - The Minish Cap - Ja - Twilight Princess - Ja - Phantom Hourglass - Ja 9/14 Redigerat 23 November 2007 av Mornie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajick Skrivet 29 November 2007 Rapport Dela Skrivet 29 November 2007 Ok, vilka spel har ni klarat på zelda. (vilka som hälst) Själv har jag klarat: Zelda: Ocarina of Time Wind Waker Twilight princess Sen har jag nästan klarat Majora´s mask. Men jag instalerad Wii, när jag kopplade ur det och kopplade in Nintendot igen, hände det något fel så nu är nintendot så segt att jag inte kan spela + att grafiken blivit sämre. (då menar jag mycet sämre) Ja, ja. Skriv gärna vilka spel ni klarat och vilka ni nästan klarat. MVH Från mig :D Hur j*vla många forum måste du starta eller! Räcker det inte med din löjliga personlighet!? :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 29 November 2007 Rapport Dela Skrivet 29 November 2007 Hajick du värkar inte vara någon glad person. Vadå då om hon startar många trådar. Det är det som forum är tillför, att man ska kunna fråga istort vad man vill. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emomilol Skrivet 4 December 2007 Rapport Dela Skrivet 4 December 2007 Zelda 1 har ja klarat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ilovecheats Skrivet 5 December 2007 Rapport Dela Skrivet 5 December 2007 (redigerat) Jag är inget zelda f*n(lol,man får inte skriva det. :P )jag har bara phantom hourglass,som jag snart har klarat. Det är ju omöljigt att rita timglas på bellum bossen. <_< Redigerat 5 December 2007 av Ilovecheats Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 5 December 2007 Rapport Dela Skrivet 5 December 2007 Bara alink to the past en så länge. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaffeKalle Skrivet 5 December 2007 Rapport Dela Skrivet 5 December 2007 Min brorson tvingade mig att spela ett par zelda spel ... Någon om någon flöjt och mask? Och sedan något om phantom hourglass. Åh, sedan minns jag att jag spelade Windwaker, jag minns den för att den var så rolig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 5 December 2007 Rapport Dela Skrivet 5 December 2007 jag har klarat Ocarina of Time, Majoras mask, Wind Waker och Twilight Princess Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MicKe_ZC95 Skrivet 7 December 2007 Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 Ocarina of time, twilight princess. nästan majoras mask men hade klara de nästan sen råka trampa på nintenot med foten så de gick sönder.. då vart jag riktigt arg :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 Ocarina of time, twilight princess. nästan majoras mask men hade klara de nästan sen råka trampa på nintenot med foten så de gick sönder.. då vart jag riktigt arg :angry:haha! Otur Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg