Megaman67 Skrivet 7 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2009 Jag har bara klarat Ocarina Of Time. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 7 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2009 Ocarina of time Wind waker phantom hourglass twilight princess Snart minish cap Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 7 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2009 ocarina of time massor mer ggr majoras mask massor med ggr här också windwaker twilight princees (fuck you twili du mördade zelda serien) the legend of zelda adventure of link nästan phantom hourglass a link to the past zeldas adventure på cdi (räknas de?) började på minimish cap men min gamboy gick sönder :( bästa zelda spelet är ocarina of time det kommer aldrig att göras ett mästerverk som det igen i denna värld! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nalle009 Skrivet 27 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2009 Har bara klarat wind waker Det är det ända jag har !! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OOME Skrivet 28 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2009 Zelda Ocarina of Time och Zelda Majoras Mask på N64 :D Bästa Zelda spelen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 6 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2009 Bumpa inte gamla trådar... Aja, har i alla fall klarat 13 spel, alla utom PH + Link's Crossbow Training med Platinum på alla banor + Master Quest. Har inte heller klarat Tingle's Rosy Rupeeland. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuskaren99 Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 Har klarat Ocarina of time på N64 Minish Cap på Nintendo DS Lite(lånade min syrras pojkväns gamla GBA Kort) Snart Phantom Hourglas eller vad det nu heterpå Nintendo ds lite :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pixel Skrivet 20 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2009 jag har bara klarat phantom hourglass och wind waker än så länge. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Riolu Skrivet 21 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2009 Bara TP och PH än så länge ^^' (Har bara dom) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeldaNaruto Skrivet 21 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2009 (redigerat) Har klarat: A Link to the Past - Många ggr.... Ocarina of Time - 2 ggr Majoras Mask - 1 ggn Oracle of Ages - 1 ggn, spelar igen Wind Waker - 1 ggn, spelar igen Twilight Princess - 2 ggr Phantom Hourglass - 3 ggr Redigerat 21 Juli 2009 av ZeldaNaruto Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 24 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2009 (redigerat) Ocarina of Time, The Wind Waker och Twilight Princess. Redigerat 19 Januari 2010 av Chilla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Riolu Skrivet 5 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2009 Håller på att klara Minish Cap. (Luft templet är så lååångt...) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg