WASD Skrivet 22 November 2007 Rapport Dela Skrivet 22 November 2007 §1.25 - Att skriva ett ämne som inte tydligt visar vad tråden du skapar handlar om. (Med ämne avses ämnesrubrik) Jag ser flera trådar som har som ämne som "hjälp", "runescape" eller "pokemon" etc. men märker inte att något görs mot detta, så jag skulle vilja att ni ser hårdare på §1.25 & att alla anmäler trådar som bryter mot detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 22 November 2007 Rapport Dela Skrivet 22 November 2007 Men varför anmäler inte du då? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 22 November 2007 Rapport Dela Skrivet 22 November 2007 för att de är för snälla så de bara låter det vara. tycker också de borde vara hårdare om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 22 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 22 November 2007 jag kom o tänka på det först nu & jag ska försöka anmäla mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 22 November 2007 Rapport Dela Skrivet 22 November 2007 Håller med... såg en tråd som hette typ "blabla" den handa om en person som ville byta namn, jag anmälde men det hände inget, DÅLIG STIL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 22 November 2007 Rapport Dela Skrivet 22 November 2007 btw vad skriver ni när ni anmäler? jag skriver bara:§1.11(om det nu är den reglen de bryter mot) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 Jag skriver också så... fast om jag inte kommer ihåg vad regeln heter så skriver jag vad han bryter mot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 Jag är själv trött på trådar med till exempel rubriken som bara, Hjälp, hjälp, hJÄlp. Hjälp borde rubriken va, sen på beskrivningen så borde det stå vilket spel man talar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 4 December 2007 Rapport Dela Skrivet 4 December 2007 Jag är själv trött på trådar med till exempel rubriken som bara, Hjälp, hjälp, hJÄlp. Hjälp borde rubriken va, sen på beskrivningen så borde det stå vilket spel man talar om. Vad finns 1.25 till för då? Istället för "Hjälp" kan man u skriva vilket spel det är också. I subforum går ju inte det och jag tycker att man borde skriva t.ex: "behöver hjälp med pokemon D/P, byta namn på pokemon etc Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 4 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 December 2007 "hjälp" är nästan helt onödigt ha ha med i topic för det är ju nästan alltid därför man gör en topic^^ det bästa är att skriva "byta namn på pokemon i D/P?" tycker jag med ett ? efter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 6 December 2007 Rapport Dela Skrivet 6 December 2007 Man kan ju skriva kort vad man behöver hjälp med i Topic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 8 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 ja det är ju därför §1.25 finns, för att undvika "hjälp-trådar" eller annat, men ändå ser jag flera hjälp-trådar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.