Hoppa till innehåll

Favorit Medlem!


Scarlet
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 85
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

oddy för att han tog tag i ett 15+ forum(...fast vissa får inte vara med...:P)

jo..oddy är ju sååå duktig...man får ju komma in i hans grupp forum...noot...

 

 

Funkar inte att lägga till dej ju. Står typ medlemmen kunde inte hittas. InTech är ju en ganska rolig person. HAn har et bra gruppforum men hans fanboyism är så jädra rolig eller man kanske ska säga envisheten.

Redigerat av oddy
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Poison är så j*vla go asså, annars är ni andra... ganska... asså... äh... ni är bara tråkiga

 

Ska du säga :D

 

hihihihihihihihi du är ju noob :D

 

Nä nä nä. :D

Var nu en god pojk och försök använda synen för att se att det finns andra personer här. :D

 

0035/Denieru: Nästa gång, lovar. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alla gamla goa medlemmar finns inte kvar längre. Alla som gillade Tomatkecthup fick nyss ett hatobjekt - Mannen som fick honom bannad är här. B)

Woah, tack så mycket då för att du bannade min kompis. Detta var det sista forumet han kunde hålla sig lugn på innan han gick helt am0t.

 

Mm. stackare!! Men jag lägger nog till TheGreatest...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alla gamla goa medlemmar finns inte kvar längre. Alla som gillade Tomatkecthup fick nyss ett hatobjekt - Mannen som fick honom bannad är här. B)

Woah, tack så mycket då för att du bannade min kompis. Detta var det sista forumet han kunde hålla sig lugn på innan han gick helt amok.

 

Lika gott åt honom. Kan man inte sköta sig får man skylla sig själv. Aldrig sett maken till ordval på en tolvåring. Han var jävligt slängd i käften den grabben.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...