MilliamFh Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 ;) har du haft sex någon gång i så fall hur börja det?(asså hur du hon/han började ha sex med varadra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Oj, där förstärktes mina fördomer ytterligare mot 11 åriga pojkar. Ursäkta för off-topic, men finns det inte en hel hög med såna här trådar redan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 att 11 åringar gör sånna här trådar är för mig ett mysterium-_- var är världen påväg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Alltså du är itne mogen för sånt än "milliamfth" Vänta tills du blir femton... OPch som svar på freågan: Nej jag har inte haft sex än för det är olagligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Japp, det är olagligt att ha samlag innan man fyllt 15. Är du under 15 och har sex med någon (också under 15) så kan denne välja att anmäla dig- Och trots att du också är under 15 kan du bli fälld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Att två 14 åriga personer har ett kärleksfult samlag tycker jag är rätt så okej, men jag förstår att deras föräldrar inte vill att dom ska ha det. Nej, jag har aldrig ledat med något och kommer kanske inte heller att göra det. Vi får se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Nä men du kan ju ha kul med dina "fröken vänster" hehe, nä skämta bara... Srry för off... Btw: Är du unbannad nu Nissling? hur länge har du varit bannad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 (redigerat) Otroligt onödig tråd.. Men för att hålla ontopic.. Ja, men hur,var,när får ni aldrig veta.. och du menar :S? (thegreatest menar jag då..?) Redigerat 26 November 2007 av InTech Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 haha vad drömde du sen InTech? eller vaknade du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Btw: Är du unbannad nu Nissling? hur länge har du varit bannad? Japp, råkade skriva ett inlägg som "dom" tyckte var onödigt. Ja du, intech. Michael Jackson är trevlig allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Det är olagligt och va samlag när man är under 15år. År 2005 bekräftades en ny lag, det räknas som en våldtäkt om man har samlag med en som är under 15år, så det är bäst och passa er, fjortistjejer är inte direkt så mogna fast dem tror det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Om man är ÖVER 15 år och har sex med någon som är UNDER 15 år så räknas det som våldtäkt. Inte så att två 10 åringar som har sex räknas sm våldtäkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.