WASD Skrivet 4 December 2007 Rapport Dela Skrivet 4 December 2007 eller med tryckluft som min farsa gjorde xD men tror inte det är så smart, använd en inte alldeles för kraftig damnsugare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 4 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 December 2007 eller med tryckluft som min farsa gjorde xD men tror inte det är så smart, använd en inte alldeles för kraftig damnsugareOk är det bara att köra runt med den eller :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 4 December 2007 Rapport Dela Skrivet 4 December 2007 om du tar tryckluft eller dammsugare så ska du vara försiktigt, annars är det bara att köra runt med den & ta bort allt damm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 4 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 December 2007 (redigerat) Har dammsugit datan nu, kunde spela typ 5 minuter längre än vanligtvis men datorn startars fortfarande om... Min grafikkort fläckt värkade lite skö, jag vet ine... Redigerat 5 December 2007 av amo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst cvic Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2008 Seriöst... Vad är det för nollor som skriver här? :D Funderat på att lära er stava liiite bättre? Bollen över till Amo, WASD & wAcko :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 Dammsug aldrig datorn med en damsugare, det finns stor risk att din dator blir utsatt för statisk el, och då kan du säga Hejdå till datorn. använd en hårtork med kallluft istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 Dammsug aldrig datorn med en damsugare, det finns stor risk att din dator blir utsatt för statisk el, och då kan du säga Hejdå till datorn. använd en hårtork med kallluft istället. Tråden är ett år gammal, idioten ovanför dig bumpade den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst cvic Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 Dammsug aldrig datorn med en damsugare, det finns stor risk att din dator blir utsatt för statisk el, och då kan du säga Hejdå till datorn. använd en hårtork med kallluft istället. Damsugare... Har du en alldeles egen sån? Märkligt att du lyckades stava rätt till dammsug. Helgardering? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.