Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

• Svar 31
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Skrivet

eller med tryckluft som min farsa gjorde xD men tror inte det är så smart, använd en inte alldeles för kraftig damnsugare

Ok är det bara att köra runt med den eller :)
Skrivet (redigerat)

Har dammsugit datan nu, kunde spela typ 5 minuter längre än vanligtvis men datorn startars fortfarande om...

Min grafikkort fläckt värkade lite skö, jag vet ine...

Redigerat av amo
  • 7 månader senare...
Gäst cvic
Skrivet

Seriöst... Vad är det för nollor som skriver här? :D Funderat på att lära er stava liiite bättre? Bollen över till Amo, WASD & wAcko :D

Gäst wAcko
Skrivet

Dammsug aldrig datorn med en damsugare, det finns stor risk att din dator blir utsatt för statisk el, och då kan du säga Hejdå till datorn. använd en hårtork med kallluft istället.

Skrivet

Dammsug aldrig datorn med en damsugare, det finns stor risk att din dator blir utsatt för statisk el, och då kan du säga Hejdå till datorn. använd en hårtork med kallluft istället.

Tråden är ett år gammal, idioten ovanför dig bumpade den.

Skrivet

Damsugare... Har du en alldeles egen sån? Märkligt att du lyckades stava rätt till dammsug. Helgardering?

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...