Gäst XPLOSIV Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 Va f*n? Det här programmet vill använda "File:// länkar blahblah"... och FF tror att det kan vara virus... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 Det fungerar ändå inte. Ska försöka tänka ut olika problem... 1. Vad har du för operativsystem? 2. Har du ställt in något speciellt när du kompilerat programmet? ex. som i VisualStudio 2005 kan man ställa in att programmet ska kompileras för Win x86 och Win x64. 3. Vilken version av Microsoft Frame Network krävs? De flesta sitter nog med 3.0 eftersom 3.5 är beta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 9 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 (redigerat) Det fungerar ändå inte. Ska försöka tänka ut olika problem... 1. Vad har du för operativsystem? 2. Har du ställt in något speciellt när du kompilerat programmet? ex. som i VisualStudio 2005 kan man ställa in att programmet ska kompileras för Win x86 och Win x64. 3. Vilken version av Microsoft Frame Network krävs? De flesta sitter nog med 3.0 eftersom 3.5 är beta. 1. Windows Xp Home edition. 2. Nej, har inte ställt in något, den är iallafal inställd på win x86 3. Det krävs 3.5, har 3.5. Jag kanske ska byta tillbaka till DevC++ som jag andvände förut. :/ Redigerat 9 December 2007 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 Där har vi problemet. Alla som inte hara .NET Framework 3.5 måste ladda ner det. Jag har det inte i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 10 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 December 2007 Där har vi problemet. Alla som inte hara .NET Framework 3.5 måste ladda ner det. Jag har det inte i alla fall. Aha, tack. Då är det bäst att jag skriver detta på systemkraven. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 10 December 2007 Rapport Dela Skrivet 10 December 2007 det eller en c++ komplikator så kan man öppna det via den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 21 December 2007 Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 Har redan en likande som jag gjort :) Men det var väldigt bra upplägg och det var lätt att ladda ner, bra jobbat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 28 December 2007 Rapport Dela Skrivet 28 December 2007 Vilka användninsgområden kan man använda detta program till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 29 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 Vilka användninsgområden kan man använda detta program till? Andvänds till: Detta program räknar ner ifrån den angivna tiden, det kan vara andvändbart till att tillexempel räkna ner till en speciell händelse eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 Ganska trevligt program, man skulle ju om man ville kunna göra en variant som anropar ett program när nedräkningen är klar, t.ex. "C:\Windows\System32\shutdown.exe -s" vilket ger ett program som stänger av datorn efter en viss tid. Ett sådant kulle jag vilja ha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 Ganska trevligt program, man skulle ju om man ville kunna göra en variant som anropar ett program när nedräkningen är klar, t.ex. "C:\Windows\System32\shutdown.exe -s" vilket ger ett program som stänger av datorn efter en viss tid. Ett sådant kulle jag vilja ha! http://www.slaw.com.au/pmp/index2.html lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 Jo, men det är inte textbaserat :). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.