Plankan Skrivet 7 December 2007 Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 Jag har precis börjat i mariaskolan och inga tjejer värkar gilla mig. Jag har gått här i en månad. Jag brukar oftast dra skämt, men ingen skrattar åt dem. Bara jag, en bortglömd nolla. Min kompisar tycker att mina skämt är så dåliga att dem skratar. Snälla ge mig nåt tips jag kan göra. Snälla jag mår inte bra utan kärlek. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NuTc4sE Skrivet 7 December 2007 Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 Känner du asbjörn mannnen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plankan Skrivet 7 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 Vadå Asbjörn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 Jag har precis börjat i mariaskolan och inga tjejer värkar gilla mig. Jag har gått här i en månad. Jag brukar oftast dra skämt, men ingen skrattar åt dem. Bara jag, en bortglömd nolla. Min kompisar tycker att mina skämt är så dåliga att dem skratar. Snälla ge mig nåt tips jag kan göra. Snälla jag mår inte bra utan kärlek. :( Jag går i Högalidsskolan och jag vet att Mariaskolan har Stockholms mest omognaste elever. (Menar inte dig) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 ta det bara lungt. Du har ju kompisar iallafall. Då är du ju inte en nolla ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plankan Skrivet 8 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 Tack grabbar. Men det käns så tråkigt... Alla killarna är oskjysta mot varandra. Men det som är bra är att jag har skaffat ett gäng! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 så är det på min skola också vi knuffar in varandra i väggar hela tiden och lärarna förstår inte att det är på skoj^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 10 December 2007 Rapport Dela Skrivet 10 December 2007 så är det på min skola också vi knuffar in varandra i väggar hela tiden och lärarna förstår inte att det är på skoj^^ Vi får inte göra så på vår, någon kan bli skadad :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 10 December 2007 Rapport Dela Skrivet 10 December 2007 hehe så gör man hela tiden ;) inte så jätte hårt men ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 10 December 2007 Rapport Dela Skrivet 10 December 2007 Min kompisar tycker att mina skämt är så dåliga att dem skratar. Skrattar dom är det ju bra skämt. Det är ju ett tecken på att dom gillar dig. Jag har inte haft en kompis hemma hos mig i drygt ett år, och det kan du kalla jobbigt. Trots det har jag inte tjatat ett dugg om kompisar och försöker se det från den ljusa sidan. Man har ju alltid en bra lärare i skolan man kan tala med. Och du är ju faktiskt bland dom bättre människorna som stavar här på fuska. Tur att någon är bra i svenska :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 10 December 2007 Rapport Dela Skrivet 10 December 2007 Min kompisar tycker att mina skämt är så dåliga att dem skratar. Skrattar dom är det ju bra skämt. Det är ju ett tecken på att dom gillar dig. Nej, inte nödvändigtvis. Det är skillnad på att skratta med någon och åt någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 10 December 2007 Rapport Dela Skrivet 10 December 2007 jobbigt läge^^ märker på vissa att dom har varit "tönten" på sin gamla skola när dom börjar på gymnasiet, ofta dåligt självförtroende och byxorna alldeles för långt upp ;D högstadiet är elakt, är man inte som alla andra så är man inte lika bra, typ stå på er, men försök att ha självförtroende, coh att prata med klasskompisar är kanske ingen dum ide;D // Dr Phil >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.