Hoppa till innehåll

Är Jag För Töntig?


Rekommendera inlägg

Jag har precis börjat i mariaskolan och inga tjejer värkar gilla mig. Jag har gått här i en månad.

Jag brukar oftast dra skämt, men ingen skrattar åt dem. Bara jag, en bortglömd nolla. Min kompisar tycker att mina skämt är så dåliga att dem skratar. Snälla ge mig nåt tips jag kan göra. Snälla jag mår inte bra utan kärlek. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 44
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag har precis börjat i mariaskolan och inga tjejer värkar gilla mig. Jag har gått här i en månad.

Jag brukar oftast dra skämt, men ingen skrattar åt dem. Bara jag, en bortglömd nolla. Min kompisar tycker att mina skämt är så dåliga att dem skratar. Snälla ge mig nåt tips jag kan göra. Snälla jag mår inte bra utan kärlek. :(

Jag går i Högalidsskolan och jag vet att Mariaskolan har Stockholms mest omognaste elever. (Menar inte dig)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst nissling

Min kompisar tycker att mina skämt är så dåliga att dem skratar.

Skrattar dom är det ju bra skämt. Det är ju ett tecken på att dom gillar dig.

 

Jag har inte haft en kompis hemma hos mig i drygt ett år, och det kan du kalla jobbigt. Trots det har jag inte tjatat ett dugg om kompisar och försöker se det från den ljusa sidan. Man har ju alltid en bra lärare i skolan man kan tala med.

 

Och du är ju faktiskt bland dom bättre människorna som stavar här på fuska. Tur att någon är bra i svenska :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jobbigt läge^^

 

märker på vissa att dom har varit "tönten" på sin gamla skola när dom börjar på gymnasiet, ofta dåligt självförtroende och byxorna alldeles för långt upp ;D

 

högstadiet är elakt, är man inte som alla andra så är man inte lika bra, typ

stå på er, men försök att ha självförtroende, coh att prata med klasskompisar är kanske ingen dum ide;D

 

// Dr Phil

>_>

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...