Antvari195 Skrivet 11 December 2007 Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 Hej, jag undrar om det finns någon skillnad mellan PS2 och PS2 Slim förutom priset. Kan någon vänlig själ vara snäll och hjälpa mig??fattar inte skillnaden :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plankan Skrivet 11 December 2007 Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 Jag har en Både och. Men Slim är bättre. Den är inte lika tung o.s.v. Det finns doc inga andra skillnader. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antvari195 Skrivet 11 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 Jag har en Både och. Men Slim är bättre. Den är inte lika tung o.s.v. Det finns doc inga andra skillnader. så vikten är den enda skillnaden?? trodde att man inte kunde spela lika många spel på Slim. Tack för hjälpen =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 December 2007 Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 slim har inbyggt nätverk så det bara är att koppla in en nätverkskabel, på det förra behövde man en usb-adapter. men jag läste i senaste gamereactor att det ska komma en ännu mer slimmad och billigare version, kommer inte ihåg om dom skrev när men nästa år gissar jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 11 December 2007 Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 *springer och hämtar tidningen* den nya kommer väga 720g(gammla slim väger 900g och orginalet väger 2kg). den kommer nog kosta under tusenlappen och kommer nån gång i början nästa år. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plankan Skrivet 12 December 2007 Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 Det är alltså nästan inga skillnader... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Titowam Skrivet 15 December 2007 Rapport Dela Skrivet 15 December 2007 Playstation 2 Slim (Min version av Playstation) är smalare och väger inte lika mycket som Playstation 2 Original versionen. Slim är rätt så ovanlig men är ganska bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 15 December 2007 Rapport Dela Skrivet 15 December 2007 Den är mindre ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 15 December 2007 Rapport Dela Skrivet 15 December 2007 + att slim saknar en knapp därbak, Så ja.. Någonting sånt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
afffe Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 slim är mindre, bättre bild, smartare, inbyggt nätvärk, billigare chippat, nyare, det finns mer tillbehör till ps2 slim, ... asså mycket bättre :D :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg