Hoppa till innehåll

Dyr


Gäst mithrils
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 30
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

9000:- för en jacka?! O_o

 

vet inte riktigt vilket mitt dyraste klädesplagg e, men jag skulle gissa på ett par jeans för typ 600-700:-

Ja vissar barn har rika föräldrar =) tyvär är världen orättviss.

 

eller så ljuger han?

 

skulle jag sitta och ljuga,knappast,det är omoget att ljuga,och jag ljuger inte om mina föräldrar det är oärligt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

9000:- för en jacka?! O_o

 

vet inte riktigt vilket mitt dyraste klädesplagg e, men jag skulle gissa på ett par jeans för typ 600-700:-

Ja vissar barn har rika föräldrar =) tyvär är världen orättviss.

 

Sådana som du äcklar mig. Tror du att du är bättre än oss för att dina päron har "fina" jobb!? Med tanke på hur du stavar kommer du nog dock inte kunna fortsätta i samma stil när du blir vuxen. >_>
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hmm,jag äcklar dig,vem bryr sig,men med den respekten som du har imot folk lär du va arbetslös.och?? det är inte mina päron det är mina föräldrars föräldrar som har tjänat ihop dom största miljonärna,men sen har min morsa och farsa fortsatt och göra högen större ;) :)

men dom har fortfarande "fina" jobb,men du dina föräldrar kanske också skulle kuna få såna där "fina" jobb som mina föräldrar har,om dom hade en högskoleutbildning,mina föräldrar har jobbat skit hårt och mina farmor och mormor också har gjort,så dom har gjort sig förtjänta för dom pengarna dom har jobbat hårt för,min mina är ju som sakt inga soffliggare som det verkar som dina är.

Redigerat av Zlicon
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...