tamman Skrivet 21 December 2007 Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 mitt e noog min jacka för 5999:- ganska dyrt men jadu jag har växt ur den hehe ;: :pinch: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zettan Skrivet 21 December 2007 Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 999 kr för ett par adidas skor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zlicon Skrivet 21 December 2007 Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 9000:- för en jacka?! O_o vet inte riktigt vilket mitt dyraste klädesplagg e, men jag skulle gissa på ett par jeans för typ 600-700:- Ja vissar barn har rika föräldrar =) tyvär är världen orättviss. eller så ljuger han? skulle jag sitta och ljuga,knappast,det är omoget att ljuga,och jag ljuger inte om mina föräldrar det är oärligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 21 December 2007 Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 9000:- för en jacka?! O_o vet inte riktigt vilket mitt dyraste klädesplagg e, men jag skulle gissa på ett par jeans för typ 600-700:- Ja vissar barn har rika föräldrar =) tyvär är världen orättviss. Sådana som du äcklar mig. Tror du att du är bättre än oss för att dina päron har "fina" jobb!? Med tanke på hur du stavar kommer du nog dock inte kunna fortsätta i samma stil när du blir vuxen. >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 21 December 2007 Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 Haha, fuska har ju blitt värsta myttar-forumet! Köpte en kavaj i våras också som avr rätt dyr har jag för mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zlicon Skrivet 22 December 2007 Rapport Dela Skrivet 22 December 2007 (redigerat) Hmm,jag äcklar dig,vem bryr sig,men med den respekten som du har imot folk lär du va arbetslös.och?? det är inte mina päron det är mina föräldrars föräldrar som har tjänat ihop dom största miljonärna,men sen har min morsa och farsa fortsatt och göra högen större ;) :) men dom har fortfarande "fina" jobb,men du dina föräldrar kanske också skulle kuna få såna där "fina" jobb som mina föräldrar har,om dom hade en högskoleutbildning,mina föräldrar har jobbat skit hårt och mina farmor och mormor också har gjort,så dom har gjort sig förtjänta för dom pengarna dom har jobbat hårt för,min mina är ju som sakt inga soffliggare som det verkar som dina är. Redigerat 22 December 2007 av Zlicon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 22 December 2007 Rapport Dela Skrivet 22 December 2007 (redigerat) Det är inte lönt att diskutera med dig. Du kommer ändå inte förstå. Farväl, din trångsynta snobb. Redigerat 22 December 2007 av Aircondition Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 23 December 2007 Rapport Dela Skrivet 23 December 2007 Som jag själv har sköpt så är det väll runt 700 kr eller så .... kan ha varit mindre. (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 23 December 2007 Rapport Dela Skrivet 23 December 2007 Köpte en Everest jacka när det var mellandagsrea för 899:- :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 23 December 2007 Rapport Dela Skrivet 23 December 2007 (redigerat) EDIT >.< Redigerat 23 December 2007 av Crys Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 23 December 2007 Rapport Dela Skrivet 23 December 2007 Ett par jeans för 600 spänn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 24 December 2007 Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 Skinnjacka för 1200:- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.