Dezen Skrivet 21 December 2007 Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 VG i SO, NO, Eng, Sve, Ma och G i resten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 21 December 2007 Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 Jag tyckte att gick bra den här terminen. Fick 11 MVG och resten VG, men det blir nog bättre till nästa slut får jag hoppas. :)Herregud, jag som blev hyffsat nöjd med mina. :o Fick 6 MVG och 1 G, resten VG. Ville egentligen ha 8 MVG... Om jag tänker rätt nu med din ålder borde det vara första gången du får betyg, eller hur? Har för mig att lärare är ganska försiktiga med att slänga ut MVG:n här och där, så 6 st är ju väldigt bra. Själv fick jag bara 3 st efter åttans hösttermin. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 21 December 2007 Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 alla G men dom sa att dom höjer nästa betyg. kommer iallafall få minst 3 VG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 21 December 2007 Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 Jag tyckte att gick bra den här terminen. Fick 11 MVG och resten VG, men det blir nog bättre till nästa slut får jag hoppas. :) Herregud, jag som blev hyffsat nöjd med mina. :o Fick 6 MVG och 1 G, resten VG. Ville egentligen ha 8 MVG... Om jag tänker rätt nu med din ålder borde det vara första gången du får betyg, eller hur? Har för mig att lärare är ganska försiktiga med att slänga ut MVG:n här och där, så 6 st är ju väldigt bra. Själv fick jag bara 3 st efter åttans hösttermin. :) Jo, men det är annorlunda på min skola. Där är det lika lätt att få ett MVG i åttan som det är i nian... Jag kanske till och med tappar några av dem, om jag inte jobbar på lite snabbare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 21 December 2007 Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 Jag fick 7 VG, 5 G, 3 IG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 21 December 2007 Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 Jag tyckte att gick bra den här terminen. Fick 11 MVG och resten VG, men det blir nog bättre till nästa slut får jag hoppas. :) Riktigt najs! Sj så har man 11 VG och 5 G Ska försöka få 2 MVG och 2-3 VG till i vår! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 21 December 2007 Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 2 g 1 mvg resten vg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 21 December 2007 Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 (redigerat) Hmm.. Har (MVG i allt om man räknar med det betyget som jag förfalskade i Ps... XD) Går i åttan! Mvg: Matte So (fyra ämnen) No (tre ämnen) VG: Bild Idrott (Läraren gav inte högre p.g.a gjort för lite än så l'nge...) Engelska Svenska Träslöjd (Har inte hunnit mer än ett arbete...) G: Tyska (sktier väl jag fullständigt i! Musik (Kunde ej få högre p.g.a ny lärare) Kommer höja musik och idrott till MVG, tyska till VG och slöjd har jag ju inte mer detta läsår.... Redigerat 21 December 2007 av Luxaxix Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 22 December 2007 Rapport Dela Skrivet 22 December 2007 12 VG, 5 G Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wave Skrivet 22 December 2007 Rapport Dela Skrivet 22 December 2007 1 MVG, 13 VG och 3 G. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 23 December 2007 Rapport Dela Skrivet 23 December 2007 På min skola har vi inte börjat med betyg än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 23 December 2007 Rapport Dela Skrivet 23 December 2007 (redigerat) På min skola har vi inte börjat med betyg än. "suck" beror på att du inte går i 8:an än..... Redigerat 23 December 2007 av adde94 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.