Animal Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 Sidan ser helt okej ut, roligt att någon postar en sidan inriktat mot sig själv! Jag kan dock inte se bilderna, kanske fel på min datorn, men men. Är du lite dragen nico? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 (redigerat) Jag? Nänä, jag är bara kritisk och oberoende. Vilket man kan vara även om man inte är full. Att bara säga att en sida är snygg leder inte till att den blir ännu bättre. Förslag på förbättringar gör det dock eventuellt. Edit: Hehe, såg nu att jag hade lyckats placera in lite trevliga stavfel lite här och där så jag förstår din kommentar ^^ Redigerat 6 Januari 2008 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 Jo kritik ska man kunna ta om man lägger ut sin sida här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 Two thumbs up Hitsugaya (thai) . Fast byt logon och gör en borderline istället för punker i menyn. Men du får 9/10 (-1 = menyn och logon) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Njugen Skrivet 2 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 Nu när många har nämnt att headern ska bytas ut... kan ni ge förslag på hur den ska vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 Ta in lite bilder av din hobby , och hade det vart min sida så skulle jag lägga in en kod så att bilderna byts varje reload eller visit. Typ en med några php koder som bakgrund eller en med mc eller fotboll. Its all up to you :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 Nu när många har nämnt att headern ska bytas ut... kan ni ge förslag på hur den ska vara? Inga j*vla brushes lr liknande. Rena, snygga gradients ftw. Här är en jag gjorde igår http://209.85.62.26/12462/34/upload/p64023.jpg Bara halva som syns. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 Nu när många har nämnt att headern ska bytas ut... kan ni ge förslag på hur den ska vara?Frågar du mig så bara enfärgad eller gradient, det senare passar bäst i ditt fall, en hyfsat stor text med stilren sans-serif font, dock ej någon standardfont (med undantag för Calibri möjligtvis), och kanske någon symbol eller "kringelikroksak" för att fylla ut lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 Snyggt! Men måste det överhuvudtaget vara olika färger på "Hem", ":" och "Om mig", till exempel? Kan inte hela den texten vara i en färg eller "Hem:" lite mörkare färg och "Om mig" lite ljusare? Ja, jag kan ju ingenting om design, så det du har nu är säkert bra.. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Njugen Skrivet 13 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2008 Sidan ser helt okej ut, roligt att någon postar en sidan inriktat mot sig själv! Jag kan dock inte se bilderna, kanske fel på min datorn, men men. Är du lite dragen nico? Bilderna "hänger efter" då det är första gången du besöker sidan. Snyggt! Men måste det överhuvudtaget vara olika färger på "Hem", ":" och "Om mig", till exempel? Kan inte hela den texten vara i en färg eller "Hem:" lite mörkare färg och "Om mig" lite ljusare? Ja, jag kan ju ingenting om design, så det du har nu är säkert bra.. ;) Jag föredrar att ha det i olika färger, pga av just designskäl. Jag vill ju att kategorin ska synnas i ett färg, och själva sidan som man är inne på i en annan färg, om du förstår vad jag menar. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 27 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2008 Jag tycker den var snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.