Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

kan man spela online?

kostar det att spela online?

kan man spela ps2 spel?

är det prisvärt?

Ja det kan man!

Nej inte vad jag vet iaf!

Om du köper 40 gb kan man inte spela PS2 spel bara på 60 gigarn ( och upp ).

Ja, enligt mig är 60 gigarn det!

Skrivet

kan man spela online?

kostar det att spela online?

kan man spela ps2 spel?

är det prisvärt?

Ja det kan man

Nej det gör det inte.

Bara på 60 och 80 GB kan man

Njaah... 60 GB är bäst prisvärd men 40gb tycker jag inte låter vidare

Skrivet

Många skriver att 40GB inte är så bra, men det tycker jag. Visserligen har jag inte haft något PS eller PS2 innan så om man kan spela de spelen spelar ingen roll. Och sen finns det ju bara 2 USB-portar, men det hindrar en inte från att köra fyra stycken. Kontrollerna är trådlösa och laddas väldigt snabbt och håller sen ett bra tag.

Skrivet

om man laddar en ca en timme, så spelar man med ps3kontrollen ca 20 timmar..

Och det är gratis och spela online ja. Och det går inte köra ps2 spel på 40 gig som redan sagt.

Så köp 60 gig.

Skrivet

Men 60gb finns inte i Sverige längre. Det är bara 40gb som finns i Sverige. 80gb finns i USA men inte i Sverige.

Sen har jag en fråga också, spelar man verkligen sina gamla Playstation 2 spel på ett nytt Playstation 3 så mycket så att det är lönt att läga ner nästan 1000 kr på det?

Man spelar väl dom nya roligare spelen mest istället?

Det skulle ju nästan va billigare att köpa om dom 2 roligaste spelen som amn hade på sin Playstation 2 och köpa dom till Playstation 3 om dom finns?

Fast bara nästan....

Så du har inte så mycket att välja mellan nu. Om du inte ska beställa hem från USA då vill säga.

Skrivet

du tjänar på att köpa 60 versionen. Och det finns några få 60gig versioner kvar, Så handla fort ;P

Skrivet (redigerat)

Finns det?

Var?

Kolla i småstäderna där tror jag inte dom har hunnit lägga ut den nya PS3:an i affärerna

men jag är inte 100% på att det är så.

Redigerat av ArsenalGeek

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...