Hoppa till innehåll

Erepublik


bazti
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 355
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Dem flesta som spelar eRepublik på det här forumet bor i Sydafrika.

 

Varför det? :o

 

Sverige har nu tagit över 3 regioner av eTyskland. :D

 

Mvh Zockad

 

För att jag spelade i Sydafrika och alla hängde på.

 

 

§3.6

Ser du en REF-länk?

 

Jag gör inte det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

§3.6

 

Ser du en REF-länk?

 

Jag gör inte det.

lol den var ju där innan :rolleyes:

 

Jag är ju förvirrad. WASD har ju ändrat posten ^^

 

Gjorde just ett acc på erepublik och såg tutorialen, fast förstår fortfarande inte helt vad man ska göra, någon som kan komma med en snabb sammanfattning vad spelet går ut på / vad man ska göra?

Kan du engelska?

 

Annars kan det bli svårt för dig att kunna spela ordentligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gjorde just ett acc på erepublik och såg tutorialen, fast förstår fortfarande inte helt vad man ska göra, någon som kan komma med en snabb sammanfattning vad spelet går ut på / vad man ska göra?

Kan du engelska?

 

Annars kan det bli svårt för dig att kunna spela ordentligt.

 

Mm, hur länge är en dag på eRepublik i verkligheten?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gjorde just ett acc på erepublik och såg tutorialen, fast förstår fortfarande inte helt vad man ska göra, någon som kan komma med en snabb sammanfattning vad spelet går ut på / vad man ska göra?

 

Kan du engelska?

 

Annars kan det bli svårt för dig att kunna spela ordentligt.

 

Mm, hur länge är en dag på eRepublik i verkligheten?

 

24 timmar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gjorde just ett acc på erepublik och såg tutorialen, fast förstår fortfarande inte helt vad man ska göra, någon som kan komma med en snabb sammanfattning vad spelet går ut på / vad man ska göra?

 

Kan du engelska?

 

Annars kan det bli svårt för dig att kunna spela ordentligt.

Mm, hur länge är en dag på eRepublik i verkligheten?

 

24 timmar.

 

Aww, så när man jobbat måste man vänta tills imoron? :[
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gjorde just ett acc på erepublik och såg tutorialen, fast förstår fortfarande inte helt vad man ska göra, någon som kan komma med en snabb sammanfattning vad spelet går ut på / vad man ska göra?

 

Kan du engelska?

 

Annars kan det bli svårt för dig att kunna spela ordentligt.

Mm, hur länge är en dag på eRepublik i verkligheten?

 

24 timmar.

 

Aww, så när man jobbat måste man vänta tills imoron? :[

 

Yes, men flytta till Sverige och regga dig på www.*reklam* (forumet)

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gjorde just ett acc på erepublik och såg tutorialen, fast förstår fortfarande inte helt vad man ska göra, någon som kan komma med en snabb sammanfattning vad spelet går ut på / vad man ska göra?

 

Kan du engelska?

 

Annars kan det bli svårt för dig att kunna spela ordentligt.

Mm, hur länge är en dag på eRepublik i verkligheten?

 

24 timmar.

Aww, så när man jobbat måste man vänta tills imoron? :[

 

Yes, men flytta till Sverige och regga dig på www.*reklam* (forumet)

 

Måste väl bli lvl 3 först?

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Har spelat *borttaget* i 2 månader nu och kan verkligen rekommendera det. Där finns ett mycket aktivt svenskt community med bland annat forum och irc-chat. Där finns många att fråga och diskutera med, för spelet är förvånansvärt djupt med diplomati och politik mellan och inom länder.

 

Just nu pågår ett världskrig där Ungern, Ryssland, Frankrike och Indonesien attackerar USA och Canada. Det finns nästan 100 länder på kartan och de flesta har dragits in på den ena eller andra sidan, via allianser och ekonomiska pakter. Sverige tillsammans med Norge, Finland, Polen, Kroatien och Spanien står på USAs sida. Det är anfall och strider varje dag, där ofta över 20-30 tusen spelare slåss samtidigt. Ofta mycket spännande och dramatiskt.

 

Man jobbar i företag, eller startar egna företag. Man röstar i val till riksdag och president. Man reser runt och strider där det behövs. Det finns en svensk arme med elittrupper. Det finns politiska partier och tidningar.

 

Om du gillar strategi, taktik, geopolitik och att bygga upp en karaktär så borde du pröva eRepublik.

 

Det kostar inget att spela. Det är web-baserat så du behöver inte ladda ned någonting. Allt du behöver göra är att registrera dig och köra igång. I början tar det bara några minuter per dag, men redan efter några dagar har du fått så mycket exp att du öppnar upp nya funktioner, som tex att strida och rösta.

 

Om du har frågor, skicka mail till mig efter att du loggat in. Jag hjälper gärna med svar och råd. Mitt namn är Viggen.

 

Här är länken till spelet *borttaget*

Redigerat av Nafrali
§3.6
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...