Gäst Waldorf Skrivet 30 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2010 (redigerat) - Redigerat 18 November 2010 av Waldorf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
everton Skrivet 3 November 2010 Rapport Dela Skrivet 3 November 2010 jag har spelat ett tag , vilken level är ni i ? vilka partier är ni med i ? och vad heter ni ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 3 November 2010 Rapport Dela Skrivet 3 November 2010 Kör det, Oscis är mitt namn. Level 19. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
everton Skrivet 8 November 2010 Rapport Dela Skrivet 8 November 2010 och vilket parti tillhör du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 14 November 2010 Rapport Dela Skrivet 14 November 2010 och vilket parti tillhör du? Partiet (f.d. liberala vikingar). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 14 November 2010 Rapport Dela Skrivet 14 November 2010 Jag kör det, heter Mazik3 och är i lvl 21. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
everton Skrivet 22 November 2010 Rapport Dela Skrivet 22 November 2010 1.lander du borde byta parti (FHD for the win ) 2.hahahahahahahaha Mazik3 du ställde upp i min tävling på min tidning förra vecksn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaxDawnblade Skrivet 4 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2011 Hej alla goda och glada! Världen utvecklas för varje dag som går. Den senaste tiden har Sverige och Polen attackerat Tyskland för att ta över lite välförtjänt mark. :) Sverige är inte lika stort idag som för 2 år sedan, dock är vi en skara som har det roligt med intressanta diskussioner och så har vi även tagit över Danmark i ett vänskapligt försök att göra landet fritt från serbiska PTOare (PTO = Political Takeover, ett sätt att ta över ett land för att sedan förstöra det från insidan). Prova på vetja! Det tar inte så lång tid att lära sig själva spelet. Ifall du har bråttom kan du klara av det viktigaste på 5 minuter medan den som letar efter mer kommer att kunna vara sysselsatt i flera timmar. www.*reklam* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 5 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2011 precis börjat men fattar knappt nåt. Finns det någon bra guide eller så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeRoZ Skrivet 15 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2011 Gå in på youtube och titta , Jag heter kerex132 på erepublik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
everton Skrivet 17 April 2011 Rapport Dela Skrivet 17 April 2011 Jag heter Farbrorbla, Om ni har tankar på att börja spela, Skicka ett pm till mig här på fuska så skickar jag en invite :) Det är riktigt roligt, ni borde pröva det :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Intense Skrivet 24 April 2011 Rapport Dela Skrivet 24 April 2011 Är det verkligen så roligt? Funderar på att börja. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.