Gäst GunsNroses Skrivet 24 December 2007 Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 Ja j*vla ungj*vlar bara ska ha o ha det tro nog f*n att det slåss rekord i julhandeln varje år när dagens ungar bara ska ha o ha. Jag däremot njöt av god mat och umgicks med min släkt. I packet fick jag kalsonger och lite godis, mer behövs ej!japp, jag fick en t-shirt med bart simpson och 3 DVDer med GN'R <3 och en lykta. sen ett presentkort. jag håller faktiskt med dej välldigt mkt. det behövs inte så mkt för att göra mej glad. bara min bästa kompis är bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 24 December 2007 Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 (redigerat) 800:- Strumpor*3 t-shirts*2 Glasunderlägg+Tandpetsburk :D Sköna vantar Ska få bredband till mitt rum (ska åka med pappsen och köpa en router) Ja j*vla ungj*vlar bara ska ha o ha det tro nog f*n att det slåss rekord i julhandeln varje år när dagens ungar bara ska ha o ha. Jag däremot njöt av god mat och umgicks med min släkt. I packet fick jag kalsonger och lite godis, mer behövs ej! Håller faktiskt med dig Tour... Numera brukar jag få pengar ca 1k:-. Det är ju visserligen mycket. Men jämför man med de överdrivna listorna här så är det inget. JAG känner mig bortskämd... *Host* Bortskämda barn *Host* Redigerat 30 December 2007 av TheDarkElf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 24 December 2007 Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 Gitarr + ställ Ny laptop (en Acer) Morgontofflor Parfym Halsband Family Guy almanacka 2008 2 T-shirts Strumpor & Underkläder Halsduk + Mössa Ska få mer när jag åker till farsan. vad var det för gitarr? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 24 December 2007 Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 1200:- Presentkort på Ginza Godis Påslakanset(lixom, WTF?) En väska V för Vendetta(<333) För något mer imorrn när man e hos mormor å morfar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 24 December 2007 Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 tjaa.. 2600 kr Harry Potta 7 (visserligen har jag läst den på engelska, men men) massa brännbara dvder inte så mycket (förutom pengarna :3) men jag är nöjd ändå :> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 24 December 2007 Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 M3 DS Real 2 Trisslotter jag inte vann nåt på. Godis Svenska Spel Lördagsgodis Massor utav kläder. Hälften av mina julklappar var kläder. Harry Potter Dödens Reliker Guiness World Record 2008 Inte bästa julaftonen nånsin kanske, fast maten var god. Men jag får paket hos pappa imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MursCruento Skrivet 24 December 2007 Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 Xbox 360 3 spel till Xbox 360 4000 kr Headset till dator Guinness World Record 2008 Alladin godis ask Paradis Godis ask Väckarklocka Harry Potter den sista Tjocksockar Vattenflaska Map Samuraj Depper Kyo 3 En bok om jorden. En tidning om histora. Känns som jag fick lite. jag kan säga att jag inte alls fick så mycket =P och inte alls värt så mkt som det ditt var men spelar roll, jag är glad över det jag fick sen skiter jag i alla otacksamma småfjantiga grabbarjag fick ett par grymma brallor jag ville ha, palestinasjal och 1500kr+god mat, var mer nöjd med det jag gav bort ändå (Ultima Thule Folkets Röst 2 till brorsan :) ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 Nvidia Geforce 8500 GT 512 MB Musmatta. sUrface1030 Wii Remote Fick lite chocklad, 200 kr och lite annat också, men det var nog i stora drag det hela. Känns som att många här är väldigt bortskämda... *Host* Skinnpytte *Host* Rik mormor^^Hon gav mig 4 tusen, Harry Potte boken, Alladin godis ask, Guinniess, 1 xbox spel. Hon gav 4 tusen till alla barn. B.O.R.T.S.K.Ä.M.D. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 Presentkort, 2 Wii spel, pengar, hårddisk och andra smågrejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zettan Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 Jag e nöjd med va ja fick Ps3, cod 4 , Ac Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 I stort sett så var det här som jag fick: Guinness World Record 2008 Harry Potter 7 Memory Stick ( 1 GB ) till PSP Lyle & Scott ( tröja ) Lite annat smått och gott. Blev jättenöjd för alla julklappar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 Det bästa var nog en el bas med ljudförstärkare =) Sen så fick jag Harry potter 7 en annan bok en simpsons mugg en tredje bok -.- och lite pengar.. får nog lite till när min morfar kommer till nyårsafton.. (är också ganska stolt över min pressent till min stora syster, "sceen it?" till 360) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.