Tobbe23 Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 Ja fick 4000 kronor och ett par strumpor o guitar hero 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 Guitar hero 3 Rachet and clank: tools of destruktion En till ps3-kontroll Bil (En prynadsbil ^^, samlar på det..) En bok En superstor penna Skivfodral Paradis ask Kalle anka pocket Och många till.. har många brosor.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Michaelabc Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 Jag kräver inte mycket av mina föräldrar så dom gav ''lite'' extra i år. Jag fick: Xbox 360 Ghost recon advanced warfighter 2 Halo 3 Assasins Creed Viva Pinata Forza (?) ett bil spel Hellgate london Orange box Crysis Ni må kalla mig bortskämd men jag kräver ingenting av mina föräldrar har inte fått ett nytt spel under hela 2007 (förutom på födelsedagen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 JAg fick: Sony Ericson K810i en Tommy Hilfinger plånbok Mp3 2 par kalsonger Guitar Hero 3 och högtalare till min dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 jag fick en ps3 och 2 spel och lite pengar och ett spel till min psp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 Ipod o lite annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PurpleHaze Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 Har bara öppnat det jag fick av morsan och syskonen, 22" LCD Widescreen Monitor inkl en låst pixel (som jag dock fixade) 3000:- 50 cola burkar lite kläder etc sen ska jag väl öpnna det jag fick av farsgubben idag eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 Ett par Simpsons strumpor Två par strumpor med skallar på Två st Simpsons kallingar En tröja Guitar Hero III(inkl.gitarr) 300:- 1200:-(presentkort i Farsta Centrum) ???(får av min mormor och morfar i morgon) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 (redigerat) Halo 3 Transformers filmen(varför?) Simpsons backstage pass 4 avsnitt Simpsons filmen Hey baberiba säsong 4 En ask med coops praliner. Kalsonger Batterier. 800:- Två band t-shirtar med iron maiden och korn. En järdans massa trisslotter men vann inget. Deoderant??? Axe shampo. Ett brev med en lapp i där det står att mamma har beställt Assasin creeds och Guitar hero 3 + gitarr Känner mej bortskämd:( Redigerat 25 December 2007 av ranchit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
d1g1t4l Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 Gitarr + ställ Ny laptop (en Acer) Morgontofflor Parfym Halsband Family Guy almanacka 2008 2 T-shirts Strumpor & Underkläder Halsduk + Mössa Ska få mer när jag åker till farsan. vad var det för gitarr? :) Njaw, en helt vanlig gitarr xD Vet inte så mycket, fick den bara direkt i händerna x3;; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 en data (Fujitsu siemens Scaleo P) Vantar 1200 kr verktyg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 (redigerat) 6000 kr som jag ska köpa min biljett till Metal Camp i Slovenien nästa år för och sedan spendera resten på diverse saker. Sen fick jag lite saker som inte behöver nämnas. Redigerat 25 December 2007 av Dretskit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.