RamJam1921 Skrivet 24 December 2007 Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 Jag söker ett roligt strategi spel, exempelvis) Age of Empires 3, men jag har redan det, nått annat roligt? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 24 December 2007 Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 Company of Heroes är grymt om du inte tröttnat på alla WW2 spel. World in Conflict finns ju annars också. Jag har inte testat det, men det verkar riktigt skoj. Om du är mer för svärd och pilbågar kan väl Medieval 2: Total War funka. Glöm inte att fixa nyaste patchen dock. I det närmaste ospelbart annars. Någon bra mod kan säkert också göra susen. Rome: Total War är också grymt roligt, kanske t.o.m. bättre än det nyare Medieval 2: Total War. Vill du ut i framtida slag är Supreme Commander det bästa valet. Gillar du att vänta och dregla på kommande spel ser både Empire: Total War och Starcraft II väldigt bra ut. Båda lär komma under 2008. Hoppas det har hjälpt, lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 24 December 2007 Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 Medieval 2: Total War, Rome Total War, AoE 3, World in Conflict, Command & Conquer (alla spelen), spec Tiberian Sun. Starcraft, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 28 December 2007 Rapport Dela Skrivet 28 December 2007 Slaget om Midgård är rätt så kul! Man har stora armeér och en gubbe på Age of Empires är som 15 gubbar på Slaget om Midgård.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ufomatte Skrivet 28 December 2007 Rapport Dela Skrivet 28 December 2007 Köp Empire Earth 1 och 2 :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 28 December 2007 Rapport Dela Skrivet 28 December 2007 Company of Heroes, grymt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 (redigerat) Warcraft I,II,III Starcraft Age of Empires (1:an ofc, det bästa!) Redigerat 29 December 2007 av MightyMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 Company of hero opposing fronts, world in conflict, warcraft serien, medieval total war, age of empiro serien, slaget om midgårds serien, heros of might and magic, commad and conquer serien, starwars empires nåting, Är dom jag skulle tänka mig att spela. har comapny of hero opposing fronts, starwars nåt, slaget om midgård, hade totalwar, och age of empires(vet inte vilket det var). Ps: age of empires drar upp fina minnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 Slaget Om Midgård 2 är superkul, och men kan typ ha så många armerer som datorn klarar av, det är en inställning man får välja innan spelet startar finns 6 olika lag, sen kan man skapa egna heros Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 nah tyckte Slaget om midgård 2 var mkt tråkigare än det första. Total war är ju ett av världen bästa, age of empires är så gammalt att det inte är lönt att dra upp här(tror inte det funkar på min dator heller :P), wc3 är hyfsat kul(har inte spelat på ett år typ men ändå..). hm..blev någon smartare av det här? :P spelar mest bara mmorpg nu typ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FD_2 Skrivet 30 December 2007 Rapport Dela Skrivet 30 December 2007 WOW, slaget vid midgård. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 31 December 2007 Rapport Dela Skrivet 31 December 2007 Och när blev World of Warcraft ett strategispel, senast jag kollade var det ett MMORPG, men ja World in Conflict är sjukt kul och att droppa atombomber är det bästa som hänt genren på evigheter, annars är Slaget om midgård 2 också kul :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.