TecWizard Skrivet 24 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2008 Transformers Filmen är grymt bra, helt otroligt grafiskt, men vet inte om det passar här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 24 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2008 gills spiderman 3 som animerad för den är ju lite data gjord med spiderman och så.. i sånna fall tycker jag den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 24 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2008 Shrekfilmerna och Iceagefilmerna är de roligaste alltså anser jag dem som bäst. Vilken som är bäst animerad är väl inte frågan? Beowulf kanske är det men den var totalt värdelös innehållsmässigt. Förstår inte hur Antony Hopkins och John Malcovich går med på en sådan film. Håller med. Men det spelar ju lite roll hur den ser ut också. South Park skulle jag t ex aldrig kolla på hur kul det än var, för man ser ju att de knappt lagt ner någon tid alls på att göra det. south park e ju bra :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 24 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2008 Shrekfilmerna och Iceagefilmerna är de roligaste alltså anser jag dem som bäst. Vilken som är bäst animerad är väl inte frågan? Beowulf kanske är det men den var totalt värdelös innehållsmässigt. Förstår inte hur Antony Hopkins och John Malcovich går med på en sådan film. Håller med. Men det spelar ju lite roll hur den ser ut också. South Park skulle jag t ex aldrig kolla på hur kul det än var, för man ser ju att de knappt lagt ner någon tid alls på att göra det. south park e ju bra :D nee! absolut inte lika bra som The Simpsons och family guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 24 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2008 Shrekfilmerna och Iceagefilmerna är de roligaste alltså anser jag dem som bäst. Vilken som är bäst animerad är väl inte frågan? Beowulf kanske är det men den var totalt värdelös innehållsmässigt. Förstår inte hur Antony Hopkins och John Malcovich går med på en sådan film. Håller med. Men det spelar ju lite roll hur den ser ut också. South Park skulle jag t ex aldrig kolla på hur kul det än var, för man ser ju att de knappt lagt ner någon tid alls på att göra det. south park e ju bra :D nee! absolut inte lika bra som The Simpsons och family guy men det e bra iaf :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 24 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2008 Shrekfilmerna och Iceagefilmerna är de roligaste alltså anser jag dem som bäst. Vilken som är bäst animerad är väl inte frågan? Beowulf kanske är det men den var totalt värdelös innehållsmässigt. Förstår inte hur Antony Hopkins och John Malcovich går med på en sådan film. Håller med. Men det spelar ju lite roll hur den ser ut också. South Park skulle jag t ex aldrig kolla på hur kul det än var, för man ser ju att de knappt lagt ner någon tid alls på att göra det. south park e ju bra :D nee! absolut inte lika bra som The Simpsons och family guy men det e bra iaf :) Nee =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 25 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2008 Hoodwinked! är lätt den bästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MoveMe Skrivet 25 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2008 Shrekfilmerna och Iceagefilmerna är de roligaste alltså anser jag dem som bäst. Vilken som är bäst animerad är väl inte frågan? Beowulf kanske är det men den var totalt värdelös innehållsmässigt. Förstår inte hur Antony Hopkins och John Malcovich går med på en sådan film. Håller med. Men det spelar ju lite roll hur den ser ut också. South Park skulle jag t ex aldrig kolla på hur kul det än var, för man ser ju att de knappt lagt ner någon tid alls på att göra det. south park e ju bra :D Bästa Animerade FILM, inte serie ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 25 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2008 Bästa Animerade FILM, inte serie ;)Det är bara en tidsfråga innan det kommer en "south park the movie", troligtvis exakt lika dålig som serien... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 26 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2008 Torkel i knipa w0rd.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 26 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2008 Bästa Animerade FILM, inte serie ;)Det är bara en tidsfråga innan det kommer en "south park the movie", troligtvis exakt lika dålig som serien... Tvekar på det...En Family Guy film kommer väll, men inte South Park. Skulle jag tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reaper01 Skrivet 28 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2008 gills spiderman 3 som animerad för den är ju lite data gjord med spiderman och så.. i sånna fall tycker jag den! nej spiderman 3 är inte animerad så den räknas nog inte..... jag knappt sett några anime filmer bara serier men..."Cowboy bebop" är bra.... fast jag känner att jag måste nämna en bra anime serie osså....."Claymore" FTW...."Naruto" kan slänga sig i väggen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.