admin Skrivet 3 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 Det finns inget förbud mot det längre. Men det fungerar ju enbart i fall du har FuskaVIP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 (redigerat) Härligt med lite uppdatering, det var så många regler att hålla koll på, men nu så är det extremt så mycket lättare., och jag kan redan dom i huvudet nu ^^ Som admin sa, Sunt förnuft och du slipper plugga Redigerat 4 Januari 2008 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 (redigerat) När jag anmäler inlägg så råkar jag alltid skriva in de gammla reglerna som en anledning :( Typ §1.25 =( Men sån smäll får man ta, reglerna är mycket enklare och förstå. [EDIT] Skrev relerna istället för reglerna! Redigerat 4 Januari 2008 av Hummerpojken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 (redigerat) . Redigerat 21 Juli 2015 av TheExecutor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 mm...hatar också de nya reglerna, mkt krångligare, otydligare och är en aning flummiga också :P. som tex. den som man innan anmäde mest va ju §1.11, vilket namn har den nu? ' visst §3.2 och §1 ser ju ut att vara lite §1.11 lika men ändå. det har bara blivit krångligare nu <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 Ta bara det närmaste som passar, sen avgör moderatorerna vad de ska vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 jag skriver alltid in vad det är för sorts regel eller liknande :P. Testa med det.. XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 eller så skriver man bara "reklam" så slipper man kunna vilket nummer alla regler har :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 det är ju precis så jag gör, testa det. blir lättare då :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 Sträng men rättvis. Bra regler. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kerby Skrivet 10 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 Nu är det mycket lättare att lära sig dom :) Bra gjort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 Det finns inget förbud mot det längre. Men det fungerar ju enbart i fall du har FuskaVIP. Så du menar att man får ha bildsignatur om man använder sig av FuskaVIP? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.