Katt Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 Japp, exakt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 14 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2008 Får man ha länkar i signaturen? förut fick man inte det men hittar ingen sån regel nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 14 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2008 Jag tror att § 3.x gäller för allt, även sigs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 14 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2008 §3.5 - Du får aldrig skriva något där tanken är att göra reklam för något. Anmäl för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 14 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2008 så man får länka till kända sidor såsom google? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 15 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2008 Ja, om någon frågar var man tex kan söka, får man säga google. Men skriver typ: "Gå in på google, det är en jättebra sida" och det inte har med ämnet att göra, då får man inte göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 16 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2008 jo men jag menar i sigen, får man länka till google i sin signatur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 16 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2008 typ: "tänk innan du frågar. använd google."? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 16 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2008 Vem vet inte om google? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 16 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2008 Rätt så många, tydligen. :rolleyes: Men back to topic: Får man göra reklam för fuskas sponsorer? :huh: Jag har typ alltid undrat det, liksom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 18 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2008 Rätt så många, tydligen. :rolleyes: Men back to topic: Får man göra reklam för fuskas sponsorer? :huh: Jag har typ alltid undrat det, liksom. Varför skulle man villa göra det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 18 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2008 Vet inte, jag bara undrade det... :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.