purjo Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 Måste säga Harry Potter. ;) Den sista boken (sjuan) var den bästa av allihop. Det är ett väldigt djup i Harry Potter, som jag saknar i nästan alla andra böcker. Word! Änglar och Demoner av Dan Brown är sjukt bra. Har allt man möjligen behöver i en bok. Riktigt äckligt grym den med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 Sagan om Elenien och Sagan om Tamuli böckerna av David Eddings äger alla andra böcker. Bästa fantasy som jag någonsin har läst dessutom. Dom är bra ,men föredrar Sagan Om Drakens Återkomst. Vet ej hur många delar. Den läser jag nu. Det är 22 delar. 2 till ska komma ut hösten 2009. Men Robert Jordan dog i höstas :o Så det är en annan kille som ska färdigställa serien. Jag har hört att hans fru ska färdigställa serien. Annars är Musashi riktigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 7 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 Måste säga Harry Potter. ;) Den sista boken (sjuan) var den bästa av allihop. Det är ett väldigt djup i Harry Potter, som jag saknar i nästan alla andra böcker. ja den var riktigt bra :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 Läste ut "Snabba Cash" för någoon dag sedan. Grymt bra bok må jag säga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 Jag vet verkligen inte vilken av alla de böcker jag läst som är den bästa ._. Jag blev riktigt fäst vid Alanna böckerna av Tamora Pierce. Silverdolken av Katahrine Kerr är också underbra fantasy bok. Har läst så mycket olika att jag glömmer bort titlarna på dem men kommer ihåg dem när jag får höra om dem. ^^'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karokikiri Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 Lätt spiderwick seriern! + filmen kommer nu i mars :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 Harry potter bökerna är det väll inget fel på =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 Alla bökerna ja hittilst läst i darkens återkomst, dvs, Faronars väg, tidernas hjul, valders horn, toms huvud Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhark Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 "Mariel, klockmakarens dotter" av Brian Jacques. Boken är från bokserien "Redwall" som består av tio böcker. Denna var den första jag läste och den bästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 Läste ut sista Harry P boken för nån dag sen och den var helt lysande :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 well..alla harry potter böckerna är ju bra och en hel del annan fantasy och sci-fi :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 Gudfadern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.