knark Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 tglarn :D Mitt cod funkar inte längre :( :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 för att du skaffade xfire? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 Nej, men cod var det ända jag spelade, det slutade funka igår, kommer inte upp några servrar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SonyPSP Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 Jag Heter comgoran@xfire Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trendywinds Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 Jag heter ffxs :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soad_token Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 Har en dock lämnar jag bara ut till folk som spelar cod4, civ 4 eller settlers 3....skicka pm om ni är intresserade. Ps. Anledningen är att min xfire är lite avslöjande.,..passar inte med min "mystiska profil på fuska xD" Soad_token Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 parnvol Verkar dock som att jag får bluescreen på burken när jag har detta igång samtidigt som jag spelar något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 parnvol Verkar dock som att jag får bluescreen på burken när jag har detta igång samtidigt som jag spelar något. vad för spel spelar du? och vad har du för operativsystem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThemasteR32 Skrivet 16 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2008 Tja allihop! Om ni spelar olika dator spel kan det vara roligt me X-fire som håller koll på hur mkt ni spelar plus att man kan chatta me era kompisar samtidigt man spelar! De e bra det :student: Så om ni har det så tänkte ja att man kan skriva sin användare så att man addar varann! :) Dem som inte har det kan gratis ladda ne det från deras hemsida ;) min användare är i alla fall daneshady. Adda idag :) Tja manen. jag addat dig adda: goldxman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 29 September 2008 Rapport Dela Skrivet 29 September 2008 Bumpar denna trevliga tråd :) Adda mig, kazhing. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 29 September 2008 Rapport Dela Skrivet 29 September 2008 Har en ny; thunderstruckzz. Adda bara om ni spelar CoD2,4,CSS eller om ni ska börja spela Left 4 dead. Ah, om ni spelar Archlord så kan ni också adda mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 29 September 2008 Rapport Dela Skrivet 29 September 2008 Tolin93 ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.