eeewwhh Skrivet 11 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2008 Tycker det borde finnas sport forum här på fuska.. Har för mig att det fans det förr men jag kommer inte riktigt ihåg Ifall det fanns ett, varför tog dom bort det? om det inte fanns,kan inte Admin göra ett sport forum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 11 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2008 Det fans ett förut, men det tog borts p.g.a Inaktivitet, vill du ha ett sport forum så starta ett gruppforum med den kategorin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 9 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2008 Tycker det borde finnas sport forum här på fuska.. Har för mig att det fans det förr men jag kommer inte riktigt ihåg Ifall det fanns ett, varför tog dom bort det? om det inte fanns,kan inte Admin göra ett sport forum? tycker också att det borde finnas något sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 9 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2008 Finns det överhuvudtaget någon sporttråd just nu? Inte särskilt många i alla fall. Ännu fler forum är ju absolut inte vad Fuska.se behöver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 9 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2008 jaja, men ändå :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 10 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2008 (redigerat) Fuska.se är väll ändå en spelsida? Inte sport :D Redigerat 10 Februari 2008 av TGLarN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 10 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2008 Fuska.se är väll ändå en spelsida? Inte sport :D Jo, men då skulle väl inte Allmänt, Skola & Utbildning osv. tkr dom borde göra sport forum. Kan man inte snacka sport på allmänt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 10 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2008 (redigerat) nämn 5 aktiva sport trådar...fanns inte? nej då så...inget särskilt behov. Redigerat 10 Februari 2008 av TheGreatest Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 25 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2008 Tycker man ska ta upp sporttrådarna i allmänt/gruppforum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 25 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2008 Eftersom det är så lite trådar om sport så tror jag det är onödigt med ett helt forum, Men om man gör ett sportforum. Så kommer det väl lite mer trådar om sport.. Men det finns nu ett gruppforum för sport, vid namn "sport" http://www.fuska.se/grupper/start.php?id=274 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 25 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2008 det finns typ inga sport trådar, och om ni vill något om sport så ska du skiva i allmänt............. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 nu kan ni gå med i gruppen Sportnytt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.