KuroKaktus Skrivet 14 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2008 håller med ps3 må vara litte dyr men pris värd må den vara tänk ha som vanlig b-r och kan användas som en vanlig ps typ man kan va inne på internet gratis (det kn wii med men endå) jag tycker att ps3 var ett bra vall det var svin kul att spela f1 var Kimi reakunen (världs mästaren och han kommer från finland :D som min farmor och farfar och pappa) men om du har ett ps3 så borde du hålla med men om du inte har ett ps3 köp det då sälj dina gamla spel te.x x-box på bloget eller nåt sånt det är värkligen pris värt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kratos Skrivet 14 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2008 Den är ju 100ggr mer prisvärd än 360 Elite... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 15 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2008 Suck. Ännu en fanboy-tråd. Ta reda på fakta innan ni skriker om att PS3 är dyr. Den är billig eftersom den har blu-ray och massa annat dem proppat in i konsollen. Men prismässigt om man jämför med dem andra konsollerna är den dyr, men det har sina anledningar. Wii=Dålig prestanda, mycket billigare att skapa. Xbox 360=2 år gammalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cthulhu Skrivet 18 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2008 hur dyr e ps3 egentligen? ska du köpa wii måste du köpa ett gäng tillbehör, ett nytt set kontroller till wii ligger på runt 700kr. för varje grej som gör wii häftig innebär det en kostnad som är riktigt hög, ta zappern, svärdet etc etc, ska man orka lira wii måste man nästan ha dessa saker annars blir det nog lite tradigt. det gör den konsolen minst lika dyr. sen kan den inte ens spela dvd filmer, vad ska man med den till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 Känns onödigt att upprepa vad alla andra redan har sagt, så jag kan bara säga att jag håller med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
felixan Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 asså jag tycker att ps3 e lite dyrt men de e ju för br och att dom har ju ingen konkurans men jag fick ett för 4000 med en kontroll och typ fem br filmer å det var ju inte så dyrt ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
d0gg3 Skrivet 21 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2008 amen guuud! sluta tjata om att ps3:an e så j*vla dyr, har ni inte råd så får ni väll ta och lköpa ps1 lr nåt fffs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 21 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2008 asså jag tycker att ps3 e lite dyrt men de e ju för br och att dom har ju ingen konkurans men jag fick ett för 4000 med en kontroll och typ fem br filmer å det var ju inte så dyrt ;)Haha, vad snackar du om? PS3 får ju stenhård konkurrens från både Xbox 360 och Nintendo Wii. Vad jag har hört har det sålt ganska dåligt. Önsketänkande från din sida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 21 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2008 På ett ställe sa dom att dom säljde 100 Wii på en PS3... Man kan köpa ett PS3 (40 GB) för 4000 som jag tycker är... rimligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sellak Skrivet 26 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2008 Jag tycker också att Ps3 är för dyrt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ixam Skrivet 26 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2008 Jag kan bara säga att ps3 är ganska billigt med allt som den har i sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladefinor Skrivet 30 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2008 (redigerat) ps3 har ett normalpris för vad en sån grej ska kosta. Tänk dig en modern bil som kostar 30 000 och en annan modern bil som kostar 100 000, vilken väljer du om du vill ha den bästa bilen? Antagligen väljer du den för 100 000, för den är bättre. Tänk dig samma jämförelse som bilen fast om PS3. En bil har du full nytta av och har väldigt mycket inredning, precis som ps3, väldigt mycket funktioner. Sony gick ju back med 2000 kr förut när de tillverkade PS3, för all hårdvara kostade mer än vad de tänk sig priset (runt 6000 kr ville de ha den på). Sen så blev det billigare för dom att tillverka PS3 så de kunde sälja den för runt 5000 kr och nu går Sony inte längre i back med 2000 kr (egentligen skulle 60GB-versionen på PS3 kosta 8000 kr). Tack vara 40GB-versionen så landade PS3 på banan igen. Redigerat 30 Januari 2008 av bladefinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.