Torayami Skrivet 22 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2008 1: Ocarina of time 2: Wind waker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 22 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2008 1: Ocarina of Time 2: Majoras Mask 3: Twilight Princess 4: Wind Waker 5: A link to the past Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 23 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2008 tyvär så vart det 5 ;: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 OoT och Majoras mask helt klart :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cyber-fox Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 OOT och TP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mastersword Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 twilight princess & ocarina of time Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 16 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 OOT och TP ja dom äger :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 twilight princess & ocarina of time Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ockero Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 jag tycker the legend of zelda twilight princess och zelda the minicap Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JackGBG Skrivet 9 April 2008 Rapport Dela Skrivet 9 April 2008 Phantom hourglass och minnish cap :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 19 April 2008 Rapport Dela Skrivet 19 April 2008 Ocarina of time och Majoras Mask. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 Oj gud. Just nu känner jag för att bara stänga ner allting för jag brukar aldrig gilla att svara på sånna här frågor egentligen, hehe. Men jag känner att jag måste säga: Ocarina of Time och Twilight Princess. Jag ville gärna ha med Wind Waker där också, eftersom att dessa tre spel hör ihop storymässigt, med Ganondorf och Hero of Time (samt prinsessan Zelda själv). Föresten, en kompis till mej har sagt att Wind Waker kommer efter Twilight Princess storymässigt. Stämmer detta? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg